۲۱ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۷

انهدام ۴۴۹ باند قاچاق کالا و ارز در سال گذشته

انهدام ۴۴۹ باند قاچاق کالا و ارز در سال گذشته

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز ناجا با اشاره به نهدام بیش از ۴۴۹ باند قاچاق گفت: از ابتدای سال تاکنون با رشد ۲۴ درصدی در کشفیات قاچاق کالا و ارز روبرو بوده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار فتح‌اله زمانیان صبح یکشنبه ۲۱ دی ماه در همایش تخصصی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اولویت های این ستاد برای مقابله با قاچاق، افزود: از عمده ترین اهداف این همایش بررسی نقاط ضعف‌ و قوت‌ مبارزه با قاچاق طی سال های گذشته و اجرای روش‌ های جدید و تعیین خط مشی مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات قابل فاع ستاد مبارزه با قاچاق ارز و کالا در زمینه پیشگیری و مبارزه با قاچاق، گفت: کنترل مجرمان سابقه‌داری که طی سالهای گذشته دستگیر شدند، کنترل مصرف کنندگان سوخت و افرادی که در  زمینه توزیع سوخت دخالت داشتند و همچنین  مقابله بر اساس وظیفه ذاتی ستاد از جمله اقداماتی است که از ابتدای سال درباره بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام شده است.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون با رشد ۲۴ درصدی ارزش کشفیات در قاچاق کالا و ارز روبرو بوده ایم که در این زمینه۶۵ هزار و ۸۲۶ پرونده در مورد قاچاق کالا و ارز و کشف ۲۱۵ فقره پرونده کلان بالای ۵ میلیارد ریالی و هزار و ۵۶۵ فقره پرونده کلان یک میلیارد تا ۵ میلیارد ریالی مواجه شدیم.

سردار زمانیان گفت: تا کنون ۴۴۹ باند قاچاق کالا و ارز که در حوزه‌های مختلف فعالیت‌ داشتند دستگیر و پرونده آنان پس از تکمیل برای رسیدگی های نهایی در اختیار  مراجع قضایی قرار گرفته است.

کد خبر 2462450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha