۲۶ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۳۲

توزیع اختیاری قبض‌های کمک به مدرسه در مدارس لرستان

توزیع اختیاری قبض‌های کمک به مدرسه در مدارس لرستان

خرم آباد - با تصویب شورای آموزش و پرورش استان لرستان قبض‌های کمک به مدرسه به صورت اختیاری در مدارس لرستان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، گودرز کریمی فر مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران به برخی مشکلات مالی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: این سازمان به دلیل مشکلات مالی هرساله تصویب می کند که کمک های مالی حاصل از پرداخت قبوض کمک به مدرسه از اولیا دانش آموزان اخذ و به حساب همان مدرسه واریز شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان ادامه داد: اخذ مبلغ این قبوض به شرط اینکه اعطای آن از سوی اولیای دانش آموزان کاملا اختیاری باشد امکان پذیر است.

وی افزود: از آنجا که این طرح مصوبه آموزش و پرورش را دارد مدیر مدرسه حق ندارد از دانش آموزان بخواهد حتما کمک کرده و برای آنها مبلغ تعیین کند.

کریمی فر تصریح کرد: شرط دوم پذیرش توزیع قبوض کمک به مدرسه در این است که این قبوض خارج از فصل ثبت نام بین دانش آموزان توزیع شوند و همچنین اخذ دریافتی حتما بایستی در قبال رسیدی باشد که حکم اوراق بهادار را برای آموزش و پرورش دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان یادآور شد: با لحاظ کردن دو شرط یاد شده در جلسه اخیر شورای آموزش و پرورش استان مقرر شد قبوض کمک به مدرسه از فردا بین ۳۰۰ هزار دانش آموزان لرستانی به صورت اختیاری و برابر قانون و ضوابط توزیع شود.

کد خبر 2465954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha