۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۱۷

احمدی پور:

ایجاد نشاط و امید بیشتر،محور برنامه های دهه فجر است

ایجاد نشاط و امید بیشتر،محور برنامه های دهه فجر است

رشت - معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان اعلام کرد:محور برنامه‌های دهه‌ مبارک فجر باید توجه به مباحث اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده وایجاد امید و نشاط بیش‌تر در جامعه حول این محور است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی پور صبح دوشنبه در نشست ستاد گراميداشت دهه فجر اظهار داشت : محور برنامه‌های دهه‌ مبارک فجر باید توجه به مباحث اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد و در تدارک این برنامه‌ها تلاش شده است به جنبه‌های مختلف به ویژه مسائل فرهنگی و اقتصاد مقاوتی توجه شود.

وی با بیان اینکه پروژه های بزرگی که در دهه‌ی مبارک فجر به بهره برداری می‌رسند همواره حاصل تلاش دولت‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است گفت : سطح ارائه‌ خدمات پس از پیروزی انقلاب قابل مقایسه با گذشته نیست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان با اشاره به  اجرای بیش از پنج هزار برنامه در ایام دهه فجر ادامه داد:تبلور حضور مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی نظام در جشن تولد انقلاب بسیار مهم و راهبردی است.

وی همچنین اجرای ویژه برنامه‌های روستایی را در دهه‌ مبارک فجر بسیار مهم دانست و گفت : این برنامه‌ها در صورتیکه با محوریت بسیج انجام پذیرد از اثرگذاری بیش‌تر برخورد خواهد بود.

احمدی پور در بخش دیگری از سخنانش به سفر معاون اول رئیس جمهور به استان اشاره کرد و افزود : یکی از مهم ترین دستاوردهای سفر دکتر جهانگیری علاوه بر بهره برداری از چند طرح عمرانی، انجام پیگیری و هماهنگی های استانی در راستای رفع مشکلات زیر ساختی استان بود.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید مصوباتی که قابلیت اجرایی نداشته باشند در سفرهای استانی به تصویب نمی‌رسد گفت : پیگیری جذب اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بزرگ استان از دیگر اهداف سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان به شمار می آید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این نشست بیان کرد:بزرگداشت دوازدهم بهمن و راهپیمایی ۲۲ بهمن از بزرگترین برنامه‌های دهه‌ مبارک فجر است که درخصوص مراسم این روزها تدارکات لازم انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین اشجری افزود : گرامیداشت  ورود نمادین امام خمینی (ره) به کشور در فرودگاه رشت، رژه نمادین کشاورزان با موتور آلات کشاورزی، مراسم بیعت با شهداء، به صدا درآمدن زنگ انقلاب و حضور جمعی از کودکان و نوجوانان بر مزار میرزاکوچک جنگلی از برنامه‌های دیگری است که در نخستین روز از دهه‌ی مبارک فجر انجام می‌ شود.

در پایان این نشست نرم افزار چند رسانه‌ای فجر آفرینان گیلان رونمایی شد.

گفتنی است این نرم افزار با همت بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با هدف معرفی شهدای گيلانی مبارزات انقلاب اسلامی ایران طراحی شده است.

معرفی شهداء انقلاب اسلامی گیلان همراه با زندگی نامه، تصاویر روزهای پیروزی انقلاب، روز شمار انقلاب، تصاویر و سرودهای انقلاب اسلامی از برنامه‌های این نرم افزار است.

کد خبر 2474495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha