۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۴۶

رنجکش:

بسته‌های آموزش ترافیک برای گیلانیان تدوین می‌شود

بسته‌های آموزش ترافیک برای گیلانیان تدوین می‌شود

رشت - سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: بسته‌های فرهنگی آموزش ترافیک برای شهروندان این استان تدوین می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس رنجکش عصر سه شنبه در کمیته ترویج، تبلیغ و آموزش فرهنگ ترافیک استان گیلان گفت: این بسته ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه فرهنگ ترافیک استان باهدف فرهنگ‌سازی عمومی برای شهروندان تهیه می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: آموزش شهروندان از محورهای فعالیت کمیته ترویج، تبلیغ و آموزش فرهنگ ترافیک گیلان است که تلاش داریم با توجه به ظرفیت‌ها، امکانات و شرایط موجود استان از آن‌ها بهره‌گیری کنیم.

به گفته رنجکش در سال ۹۳ با توجه به مصوبات این کمیته با همکاری پلیس راهور و سازمان‌های فعال در حوزه فرهنگ ترافیک اقدامات آموزشی خوبی در سطح مدارس و جامعه هدف رانندگان انجام‌ شده است که تدوین بسته‌های فرهنگی آموزشی مورد نظر در راستای انجام بهتر فعالیت‌های آموزشی در سال آینده است.

دبیر کمیته ترویج، تبلیغ و آموزش فرهنگ ترافیک استان گیلان یادآور شد: برای فرهنگ‌سازی باید با استفاده از خلاقیت‌ها و نوآوری در بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها و همچنین جامعه هدف با فعالیت‌های روش مند عمل کرد.

رنجکش از دیگر مصوبات این کمیته را آموزش رانندگان خودروهای در اختیار سازمان‌های دولتی با همکاری پلیس راهور و همچنین آموزش همگانی با استفاده از ظرفیت ناوگان‌های حمل‌ و نقل در شهرستان‌ها با انتشار پیام‌های آموزشی عنوان کرد.

کد خبر 2475474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha