۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۴۴

نریمانی:

احیاء دارالقرآن های دانش آموزی در اولویت برنامه های آموزش و پرورش است

احیاء دارالقرآن های دانش آموزی در اولویت برنامه های آموزش و پرورش است

سنندج- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: احیاء دارالقرآن های دانش آموزی در اولویت آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله نریمانی ظهر چهارشنبه در نشست شورای قرآن و نماز که در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان در سنندج تشکیل شد، گفت: احیاء دارالقرآن ها یکی از سیاست اولویت دار وزارت آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شش درالقرآن در سطح شهرستان ها و مناطق استان دایر است، عنوان کرد: انتظار می رود در تمامی شهرستان ها و مناطق استان از سال تحصیلی آینده شاهده راه اندازی و فعالیت دارالقرآن ها باشیم.

وی اظهارداشت: تعمیر، تجهیز و احداث نمازخانه های جدید در مدارس یکی دیگر از برنامه های شورای نماز استان است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: احداث سالن های چند منظوره کمک  فراوانی در اجرای برنامه های پرورشی و فرهنگی می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان هم در این نشست ‌بر پیگیری و اجرای برنامه های قرآنی و نماز در واحدهای اداری و آموزشی و برگزاری مسابقات قرآن، نماز و عترت و طرح ابلاغی وزارتی تاکید کرد.

در ادامه این نشست پیرامون نحوه اعزام فعالان نماز به سفر زیارتی مشهد مقدس، برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن، ‌نماز و عترت دانش آموزان و برگزاری طرح حفظ موضوعی قرآن ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه و همچنین طرح مصباح الهدی و بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 2477035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha