۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۵۳

احمدی:

سرمایه گذاران در فارس امنیت کامل دارند

سرمایه گذاران در فارس امنیت کامل دارند

شیراز – استاندار فارس گفت: سرمایه گذاران در استان فارس امنیت کامل دارند و می توانند از حمایت همه جانبه مسئولان برخوردار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی چهارشنبه شب در مراسم افتتاح هتل رویال تاکید کرد: استان فارس با داشتن ظرفیت های بزرگ گردشگری و تاریخی دارای بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری است.

وی ادامه داد: باید به این نکته توجه داشت که دولت توان سرمایه گذاری در ساخت کارخانه و با هتل را ندارد و در این راستا نمی تواند طرحی را ایجاد کند اما به راحتی می توان فضا را برای سرمایه گذاران مهیا کرد.

استاندار فارس افزود: دولت در استان فارس با تمام توان از بخش خصوصی و سرمایه گذار حمایت می کند و هیچگونه مشکلی در این راستا وجود ندارد.

احمدی یادآور شد: در حال حاضر پروژه های مختلفی آماده جذب سرمایه گذار در استان فارس است که در این راستا راه اندازی ترمینال خارجی فرودگاه شیراز و هتل بزرگ خلیج فارس در اولویت ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه راه اندازی ترمینال خارجی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه لازم دارد، گفت: شرایط لازم برای سرمایه گذار را فراهم کرده ایم اما اگر هم کسی حاضر به کار نشد خود ما وارد خواهیم شد زیرا باید این فرودگاه بین المللی فعالیت های خود را توسعه دهد.

استاندار فارس تاکید کرد: چندین ایرلاین خارجی برای حضور در استان فارس اعلام آمادگی کرده اند که باید برای استفاده از توان آنها زیر ساختها را تامین کرد.

احمدی تصریح کرد: خوشبختانه طی چند ماه گذشته گروه های تجاری و سرمایه گذاری مختلفی از سراسر جهان برای حضور و فعالیت در فارس اعلام آمادگی کرده اند.

کد خبر 2487958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha