۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۴۹

گودرزی:

مالک ورزشگاه نقش‌جهان وزارت ورزش است/ فولاد فقط تکمیل می‌کند

مالک ورزشگاه نقش‌جهان وزارت ورزش است/ فولاد فقط تکمیل می‌کند

اصفهان- وزیر ورزش و جوانان گفت: مالک ورزشگاه نقش‌جهان وزارت ورزش ورزش و جوانان است و شرکت فولاد مبارکه فقط این ورزشگاه را تکمیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود گودرزی ظهر امروز در حاشیه سفر به شهرستان برخوار و میمه استان اصفهان با اشاره به وضعیت ورزشگاه نقش‌جهان و واگذاری آن به شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: تفاهم‌نامه تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان منعقد شده اما این ورزشگاه به بخش خصوصی واگذار نشده است.

وی افزود: قرار است شرکت فولاد مبارکه بعد از تکمیل ورزشگاه، آن را به مدت مشخص مورد استفاده قرار دهد اما وزارت ورزش و جوانان همچون گذشته مالکیت آن را بر عهده دارد.

وزیر ورزش و جوانان  با اشاره به اهمیت ورود خیران به ساخت ورزشگاه‌های کشور بیان داشت: ما باید کاری کنیم که زمینه حضور خیران در ورزشگاه‌ها را فراهم کنیم و در ورزشگاه‌سازی از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: افزایش تعداد ورزشگاه‌های کشور و توسعه زیرساخت‌های ورزشی باید مورد توجه قرار گیرد زیرا این مسئله زمینه توسعه سلامت جوانان می‌شود.

گودرزی با با بیان اینکه مشکلات مسکن جوانان باید مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: دولت در لایحه بودجه سال آینده بودجه مناسبی به مسکن جوانان اختصاص داده شده و تلاش می‌کنیم که در این زمینه گشایش خوبی صورت گیرد.

کد خبر 2488226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha