۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۳۴

گلستانی‌نژاد:

در زمان ظهور مهدی(عج) همه ادیان یک رنگ می شوند

در زمان ظهور مهدی(عج) همه ادیان یک رنگ می شوند

اصفهان - رهبر جامعه کلیمیان ایران هر کدام از ادیان الهی را به رنگ تشبیه کرد و گفت: تمام ادیان الهی بعد از ظهور حضرت مهدی(عج) از رنگ‌ها خارج می‌شوند و همه یک رنگ می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، خاخام ماشا‌ءالله گلستانی‌نژاد ظهر امروز در ششمین همایش بین‌المللی ادیان توحیدی که در تالار همایش‌های هتل عباسی برگزار شد با بیان اینکه ما در کشوری زندگی می‌کنیم که تمام ادیان الهی در کمال صلح و آزادی با هم زندگی می‌کنند، اظهار داشت: این امر باعث شده است که ما در ایران آزادی را به معنای واقعی درک کنیم.

وی با بیان اینکه یهودیان در کشور ایران در کمال امنیت اعمال دینی خود را انجام می‌دهند، ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که تمام ادیان الهی اشتراکات زیادی دارند و در واقع از یک محل سرچشمه می‌گیرند.

رهبر جامعه کلیمیان ایران هر کدام از ادیان الهی را به رنگ تشبیه کرد و افزود: تمام ادیان الهی بعد از ظهور حضرت مهدی(عج) از رنگ‌ها خارج می‌شوند و همه یکرنگ می‌شوند.

وی با اشاره به جایگاه والای حضرت محمد(ص) نزد پروردگار نیز گفت: کسی که به ایشان توهین کرده است امیدواریم خودش مورد توهین و اهانت قرار گیرد و باید توجه داشت که ایشان نزد خدا جایگاه ویژه دارند.

 گلستانی نژاد با بیان اینکه کسانی که ادعای آزادی در جهان دارند باید پیامبر اسلام را قبول داشته باشند، افزود: همه ادیان توحید پرست اند و خدای یکتا را پرستش می‌کنند و خدای هر دین و باوری در واقع خدای یکتا است.

وی در ادامه با اشاره به اشتراکات زیاد بین ادیان مختلف بیان داشت: در تمام ادیان ازدواج و طلاق و نماز و روزه وجود دارد ولی در عمل با هم متفاوت هستند.

کد خبر 2488250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha