۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۱۴

گزارش مهر/

بوشهری‌ها آماده خلق حماسه‌ای دیگر/ مسیر راهپیمایی در شهرهای استان

بوشهری‌ها آماده خلق حماسه‌ای دیگر/ مسیر راهپیمایی در شهرهای استان

بوشهر - در آستانه روز ۲۲ بهمن قرار داریم و مردم استان بوشهر برای حضور گسترده در راهپیمائی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و خلق یک حادثه دیگر قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، دهه مبارک فجر به روزهای آخر خود نزدیک می‌شود و برنامه‌های مختلفی در طول دهه فجر به مناسب روزهای پیروزی انقلاب اسلامی شده است که پایان‌بخش این برنامه‌ها راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه است.

چشم همه جهان به راهپیمائی روز ۲۲ بهمن است و میزان حضور مردم در این راهپیمایی در معادلات جهانی تاثیرگذار است که می‌طلبد مردم ایران اسلامی حضوری گسترده و پرشور در این راهپیمائی داشته باشند.

مردم استان بوشهر همواره در برنامه‌های راهپیمائی حضوری گسترده و پرشور داشته‌اند و امسال نیز آماده هستند تا با حضور پررنگ خود در راهپیمائی، حمایت خود از این نظام و انقلاب را به جهانیان ثابت کنند.

اعلام آمادگی مردم بوشهر برای حضور گسترده در راهپیمائی ۲۲ بهمن

الله کرم عباسی از شهروندان بوشهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ما هر ساله در راهپیمائی ۲۲ بهمن حضور داشته‌ایم و از همان روزهای پیروزی انقلاب تاکنون هرگز در این راهپیمائی غیبت نداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: نگاه کشورهای جهان به این راهپیمائی است و ما با حضور گسترده خود پیام‌های خوبی را برای این کشورها خواهیم داشت.

سید حسن هدایت دیگر شهروند بوشهری نیز از حضور خود در این راهپیمایی خبر داد و بیان داشت: به همراه خانواده خود در این راهپیمائی شرکت می‌کنیم و از انقلاب و نظام دفاع می‌کنیم.

وی ادامه داد: بار دیگر با انقلاب و نظام و رهبری بیعت می‌کنیم و به همه جهان می‌گوییم که این تحریم‌ها و فشار و ... هیچ‌گاه باعث نمی‌شود که از آرمان‌ها و ارزش‌های این نظام و انقلاب دست برداریم.

مهرداد تمجیدی نیز به خبرنگار مهر گفت: ما نیز با شور و شوق فراوانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور می‌یابیم و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار و مرگ بر اسرائیل سر خواهیم داد.

دعوت استاندار بوشهر از مردم برای حضور در راهپیمائی ۲۲ بهمن

استاندار بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و از همه مردم استان دعوت می‌کنیم تا حضوری گسترده و پرشور در این راهپیمائی داشته باشند.

مصطفی سالاری اضافه کرد: حضور گسترده مردم در این راهپیمائی نشان خواهد داد که این انقلاب مردمی بوده و هست و خواهد بود و این موضوع باعث ناکامی دشمنان خواهد شد.

وی به حضور فعال مردم استان بوشهر در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و اذعان داشت: مردم با حضور گسترده در راهپیمائی ۲۲ بهمن همه ترفندهای دشمنان را خنثی می‌کنند و وفاداری خود به این نظام و انقلاب را نشان خواهند داد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: مردم همواره در تمام عرصه‌های دفاع از نظام و انقلاب حضوری باشکوه و پررنگ داشته‌اند و بدون تردید بار دیگر شاهد این حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم بود.

اعلام مسیرهای ‌راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در بوشهر
 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن از ساعت ۹ صبح در بوشهر با سخنرانی سردار علیرضا افشار، جانشین فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور از روبروی بسیج مرکزی تا میدان المپیک کنار ساحل خلیج فارس جنب خوابگاه تربیت بدنی این شهر آغاز خواهد شد.

نصرالله شفیعی اضافه کرد: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز در شهر برازجان ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان ۱۷ شهریور تا میدان شهید چمران با سخنرانی فرماندار شهرستان دشتستان خواهد بود.

وی اضافه کرد: در شهر دالکی ساعت ۹ صبح از فلکه کنار کلانتری تا مصلی و در شهر جم ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان فاضل تا استادیوم ورزشی با سخنرانی فرماندار شهرستان خواهد بود.

شفیعی تصریح کرد: راهپیمائی در شهر اهرم ساعت ۹ صبح از میدان امام تا استادیوم ورزشی با سخنرانی فرماندار شهرستان تنگستان و در شهر بردخون ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از مسجد جامع تا بسیج با سخنرانی بخشدار برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌ها با روسای شورای تامین و ائمه جمعه و دستگاه های امنیتی و انتظامی هماهنگی صورت گرفته است، افزود: مسیر راهپیمایی سالگرد سی و ششمین پیروزی فجر انقلاب اسلامی همچنین در شهر آبدان ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان انقلاب تا دبستان شهید مطهری برگزار می‌شود.

شفیعی افزود: در شهر چغادک ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از مقبره شهید عاشوری به سمت خیابان اصلی تا یادمان شهدای گمنام با سخنرانی امام جمعه و در شهر آبپخش ساعت ۹ صبح از میدان شهرداری تا سه راه وحدت با سخنرانی امام جمعه برگزار می شود.

وی خاطرنشان ساخت: در شهر کنگان ساعت ۹ صبح از درب آموزش و پرورش تا خیابان ساحلی با سخنرانی فرماندار شهرستان، در شهر عسلویه ساعت ۹ صبح از فلکه لنج تا خیابان ساحلی پارک مروارید با سخنرانی فرماندار شهرستان، در شهر عالیشهر ساعت ۹ صبح از فلکه امام تا فلکه شهدا با سخنرانی امام جمعه و حضور مردم ولایتمدار شهرها و روستاهای برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن دعوت از همه آحاد و اقشار و تشکل های دانشجویی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: در شهر سعدآباد ساعت ۹ صبح از میدان شهدا تا میدان انقلاب با سخنرانی امام جمعه و در بندر ریگ ساعت ۹ صبح از فلکه آموزش و پرورش تا مصلی با سخنرانی امام جمعه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: راهپیمائی در شهر دیلم ساعت ۹ صبح از میدان هفت تیر تا مصلی با سخنرانی حجت الاسلام رزمجو مدیر کل امور اجتماعی استانداری، در شهر دیر ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از شهدای گمنام تا میدان غدیر با سخنرانی امام جمع فرماندار شهرستان و در شهر دلوار ساعت ۹ صبح از دفتر امام جمعه تا مصلی با سخنرانی امام جمعه برگزار می‌شود.

شفیعی اذعان  داشت: راهپیمائی در شهر خورموج ساعت ۹ صبح از میدان امام تا میدان شهید مهدوی با سخنرانی امام جمعه، در شهر گناوه ساعت ۹ صبح از میدان امام خمینی (ره) تا جایگاه نماز جمعه با سخنرانی فرماندار شهرستان و در شهر شبانکاره ساعت ۹ صبح از چهار حافظ تا جایگاه نماز جمعه با سخنرانی امام جمعه برگزار خواهد شد.

کد خبر 2492688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha