۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۱۳

غریوی:

کارگران سرمایه مهم در پویایی تولید هستند

کارگران سرمایه مهم در پویایی تولید هستند

زنجان- مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بخش تعاون در زمینه توسعه اقتصادی بسیار مهم است و کارگران به عنوان سرمایه انسانی از عوامل مهم و تاثیرگذار در زمینه پویایی تولید هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریوی ظهر سه شنبه درجشنواره تجلیل از کارگران، مدیران و ورزشکاران نمونه، نقش کارگزاران در توسعه جامعه را مهم ارزیابی کرد و افزود: جامعه کارگری همواره درمسیر خدمت به جامعه حرکت کرده و برای توسعه اقتصاد استان بسیار موثر بوده است.

وی اظهار داشت: کار گران نقش برجسته‌ای درتحقق اقتصاد مقاومتی دارندو طبق منویات مقام معظم رهبری در خصوص این نوع از اقتصاد می تواند در قالب برنامه‌ های بلندمدت وکوتاه مدت اجرایی شود.

مدیرکل تعاون کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: توجه به قشر کار گر لازمه توسعه و رونق اقتصادی است و باید به این قش زحمتکش بسیار توجه شود.

غریوی تاکید کرد: اصلاح نظام اقتصادی با تکیه بر قدرت مردم، مقاوم بودن اقتصاد از سوی دشمن بهره‌گیری از برنامه ‌های دانش بنیان و کاهش وابستگی به درآمدهای نفت از برنامه ‌های بلند مدت در این زمینه محسوب می ‌شود.

وی  توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تاثیر آن در تحقق این شعار از سوی کارگران را مهم ارزیابی کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: جشنواره امتنان به دنبال ارتقای جایگاه تعاونی‌ها در استان زنجان است.

غریوی حمایت از تولید ملی، مدیریت منابع ارزی و بهره‌ گیری از منابع وامکانات داخلی را از برنامه ‌های کوتاه مدت اقتصاد مقاومتی اعلام کردو گفت: باید برنامه ‌ریزی لازم را برای اجرای اهداف بلند و کوتاه مدت اقتصاد مقاومتی انجام دهیم.

 

کد خبر 2493285

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha