۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۰۵

رئیس جدید فرودگاه یاسوج معرفی شد

رئیس جدید فرودگاه یاسوج معرفی شد

یاسوج – طی مراسمی با حضور مدیر مسئولان کشوری و استانی رئیس جدید فرودگاه یاسوج معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آیین که ظهر شنبه با حضور با حضور معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاههای کشور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس، معاونین برنامه ریزی و عمرانی استاندار و جمعی از مدیران استانی در فرودگاه یاسوج برگزار شد، علی محسنیان به عنوان مدیر جدید این فرودگاه معرفی شد.

همچنین در این نشست از خدمات 42 ماهه فخرالدین هاشمی در سمت رئیس فرودگاه یاسوج تجلیل شد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس در این آیین گفت: کهگیلویه و بویراحمد با توسعه فرودگاهی در مسیر توسعه قرار می‌گیرد.

غلام محمد زارعی افزود: این استان همواره از گذشته در بن‌بست بوده و توسعه حمل و نقل هوایی در آن ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی با اشاره به ظرفیتهای بالای استان در بحث گردشگری گفت: فرودگاه می تواند نقش مهمی در شکوفایی این ظرفیت داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس بیان داشت: در عید فطر امسال تعداد یک میلیون و 200 هزار نفر مسافر وارد استان شدند که دو برابر جمعیت کهگیلویه و بویراحمد بود و نشان می‌دهد که باید در توسعه پروازها اقدام شود.

زارعی اظهار داشت: اکنون تعداد روزانه 120 نفر میانگین مسافر از این فرودگاه به تهران پرواز می‌کنند و معادل آن از شیراز به تهران پرواز دارند که نشان می‌دهد این فرودگاه باید توسعه یابد.

وی قرار گرفتن زندان مرکزی یاسوج در انتهای باند را از مشکلات این فرودگاه عنوان کرد و بر تلاش مضاعف برای جابجایی زندان تاکید کرد.

رئیس جدید فرودگاه یاسوج هم یکی از اهداف جدید مدیریت جدید را جلوگیری از ساخت و سازهای غیره قانونی در اطراف فرودگاه دانست و گفت: فرودگاه یاسوج در حال حاضر به دلیل ساخت و سازهای غیره اصولی در اطراف خود نمی تواند پذیرای فرود هواپیماهای چند موتوره باشد که باید با برای این مشکل راهکاری جدید اتخاذ کرد.

علی محسنیان بیان اینکه در حال حاضر عملیات تطویل کردن باند فرود این فرودگاه در دست اقدام است، بیان کرد: آنچه که برای ما مهم است، خدمات مطلوب به مردم این استان بوده که در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

مدیر سابق فرودگاه یاسوج هم در این نشست نصب دستگاه جدید کمک ناوبری یکی از مهمترین خدمات تیم مدیریتی خود در زمان مسئولیتش دانست و گفت: نصب این دستگاه در این فرودگاه می تواند کلید توسعه استان را در بر داشته باشد.

فخرالدین هاشمی همچنین اظهار داشت: توسعه فرودگاه یاسوج توسعه منابع اقتصادی و گردشگری این استان چهارفصل را در برخواهد داشت.

وی بیان کرد: فرودگاه یاسوج به عنوان یک فرودگاه کوهستانی و قرار گرفتن در بین چهار استان بزرگ، می تواند اثرات خوبی برای توسعه ناوگان هوایی جنوب غرب کشور داشته باشد.

کد خبر 2495295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha