۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷

لیگ قهرمانان آسیا؛

سرمربی لخویا: بازی دشواری با پرسپولیس داریم

سرمربی لخویا: بازی دشواری با پرسپولیس داریم

سرمربی دانمارکی تیم فوتبال لخویا قطر بازی مقابل تیم پرطرفدار پرسپولیس را سخت و دشوار توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر و نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، «مایکل لاودروپ» ستاره پیشین تیم ملی دانمارک که اخیرا با پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی ژاپن مواجه شده، در آستانه دیدار پرسپولیس و لخویا در کانون توجهات رسانه‌ای و علاقمندان به فوتبال قرار دارد.

لاودروپ در بدو ورود تیم لخویا به ایران در فرودگاه امام خمینی (ره) تهران اظهار کرد: بسیار خوشحالم که به ایران آمده‌ام و می‌دانم که بازی سخت و بزرگی را پیش رو داریم. تاکنون به ایران نیامده بودم و از سفر به این کشور خوشحالم. به واسطه همین سفر اطلاعات بیشتری درباره ایران کسب کرده و امیدوارم که با خاطرات خوبی ایران را ترک کنم.

سرمربی دانمارکی تیم فوتبال لخویا قطر که تیمش با برخورداری از بازیکنان خارجی گران‌قیمت و چندین بازیکن چند ملیتی به تهران آمده، درباره دیدار برابر پرسپولیس گفت: در جام‌ها و تورنمنت‌های ملی و باشگاهی زیادی به عنوان بازیکن و بعضا مربی حضور داشته‌ام اما بازی با پرسپولیس اولین حضور و تجربه‌ام در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا است.

لاودروپ تاکید کرد: درباره این بازی باید بگویم که می‌دانم پرسپولیس از پرطرفدارترین تیم‌های آسیا است و قطعا هواداران این تیم در ورزشگاه حضور یافته و بازی مقابل این تیم پرتماشاگر کار را برای ما سخت می‌کند. پرسپولیس تیم با سابقه و شناخته شده‌ای است که امسال در لیگ و رقابت‌های داخلی باشگاهی ایران نتوانسته آن درخشش را داشته باشد اما مطمئن هستم که بازی دشوار و سختی را پیش رو دارم. پرسپولیس برای کسب نتیجه در دیدار خانگی تلاش می‌کند و با توجه به حضور پرتعداد تماشاگران کار ما سخت خواهد بود.

سرمربی لخویا در پاسخ به این سئوال که چرا با وجود پیشنهادهای دیگر، هدایت تیم لخویا قطر را بر عهده گرفته، گفت: بنده پس از بررسی تمام جوانب، با باشگاه لخویا به توافق رسیدم و تلاش می‌کنیم نتایج خوبی با این تیم گرفته و جایگاه این تیم را در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی ارتقاء دهیم و تلاش می‌کنیم علاوه بر حفظ صدرنشینی در لیگ قطر نتایج مطلوبی در لیگ قهرمانان آسیا کسب کنیم و بازی نخست اهمیت زیادی دارد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و لخویا فردا سه شنبه در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 2504519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha