۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۲۱

سردار امان اللهی خبر داد:

توقيف محموله ۶ ميلياردی کالای قاچاق در کرمانشاه

توقيف محموله ۶ ميلياردی کالای قاچاق در کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله مغز بادام خارجی قاچاق به مبلغ بالغ بر پنج ميليارد و ۹۵۰ ميليون ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پايگاه خبری پليس، سردار منوچهر امان اللهی، اظهار داشت: یک محموله مغز بادام خارجی قاچاق به مبلغ بالغ بر پنج ميليارد و ۹۵۰ ميليون ریال در کرمانشاه کشف شد.

وی افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و برخورد با واردات غير مجاز کالای قاچاق و با توجه به اخبار و اطلاع واصله مبنی بر اينكه عده ای از قاچاقچيان اقدام به وارد کردن مغز بادام خارجی قاچاق از كشور همسايه و از طريق مرزهای غير مجاز شهرستان قصرشيرين به داخل كشور مي کنند، بررسی اين خبر به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

امان اللهی گفت: باند قاچاقچيان با استفاده از خودروهای پوششی براي اسکورت محموله در فواصل مختلف حضور لحظه به لحظه پليس در مسير ها را رصد می کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اطلاعات به دست آمده، ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز با انجام كار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی يك دستگاه خودرو كاميون كشنده اينترناش را شناسايی کرده و جهت کنترل به محور ماهيدشت به کرمانشاه اعزام شدند که پس از چندين ساعت كنترل نا محسوس خودرو های عبوری، کاميون مورد نظر مشاهده و نسبت به توقيف آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: دربررسی محموله مشخص شد که کامیون حامل ۱۹ تن و ۵۳۰ کيلو مغز بادام خارجی در ۴۳۴ كيسه ۴۵ کيلويی فاقد هر گونه مدارك گمركی و حتی بارنامه است.

وی ادامه داد: ارزش ريالی اين محموله قاچاق حدود شش ميليارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان تصريح کرد: يکی از شاخصه های تحقق اقتصاد مقاومتی برخورد با ورود کالای قاچاق است که پليس در اين خصوص با جديت و تمام توان برخورد خواهد کرد.

کد خبر 2505758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha