۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۶:۰۷

عسگریان در گفتگو با مهر:

محمد قاضی با تیم فولاد به ازبکستان می‌رود

محمد قاضی با تیم فولاد به ازبکستان می‌رود

معاون باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید محمد قاضی مهاجم این تیم با فولادی‌ها به ازبکستان سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رفتار محمد قاضی در دیدار تیم‌های فولاد خوزستان ایران با السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا باعث عصبانیت «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم فولاد شد و وی این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داد. البته اسکوچیچ بازگشت قاضی را به معذرت‌خواهی او از بازیکنان و هواداران فولاد مشروط کرده بود.

با این حال به گفته اسماعیل عسگریان معاون باشگاه فولاد، قاضی مشکلی برای سفر به ازبکستان و بازی مقابل تیم لوکومتیو ازبکستان ندارد. عسگریان در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: ما فقط مهدی بدرلو را به خاطر محرومیت در این بازی در اختیار نداریم و مابقی بازیکنان آماده‌اند.

وی افزود: محمد قاضی هم در سفر به ازبکستان تیم را همراهی خواهد کرد و مشکل خاصی وجود ندارد.

معاون باشگاه فولاد درباره شرط اسکوچیچ برای بازگشت قاضی به تیم هم تاکید کرد: صحبت‌هایی شده است. این چیز خاصی نیست که بخواهیم روی آن زوم کنیم!

عسگریان درباره برنامه سفر فولاد به ازبکستان و احتمال همسفر بودن با تیم پرسپولیس هم یادآور شد: ما هماهنگی‌های لازم را برای در اختیار گرفتن یک هواپیمای چارتر برای سفر به ازبکستان انجام داده‌ایم و روز دوشنبه از تهران عازم این کشور خواهیم شد. پرسپولیسی‌ها هم برای همسفر بودن با ما مذاکراتی داشتند ولی هنوز سفر آنها با تیم فولاد قطعی نشده است.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب روزهای سه شنبه و چهارشنبه به مصاف تیم‌های بنیادکار و لوکوموتیو خواهند رفت.

کد خبر 2507724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha