۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۲۰:۱۰

هفته بیست و چهارم بوندس لیگا؛

بایرن مونیخ دست نیافتنی شد/ شکست خارج از خانه وولفسبورگ

بایرن مونیخ دست نیافتنی شد/ شکست خارج از خانه وولفسبورگ

در شبی که وولفسبورگ در زمین آگزبورگ شکست خورد بایرن مونیخ در خانه هانوفر به بردی ارزشمند دست یافت تا در صدر جدول رده‌بندی بوندس لیگا دست نیافتنی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم بایرن مونیخ عصر امروز شنبه در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابتهای دسته اول باشگاه‌های آلمان، بوندس لیگا مهمان هانوفر بود که در پایان با شکست ۳ بر یک این تیم فاصله خود را با دیگر تیم‌ها افزایش داد تا به نوعی در صدر جدول رده‌بندی بوندس لیگا دست نیافتنی شود.

دیدار تیم های هانوفر و بایرن مونیخ

هیروشی کیوتاکه در دقیقه ۲۵ هانوفر را پیش انداخت اما ژابی آلونسو در دقیقه ۲۸ کار را به تساوی کشاند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک خاتمه یابد. در نیمه دوم بایرن فشار را بر حریف افزایش داد و در دقیقه ۶۱ صاحب یک ضربه پنالتی شد که توماس مولر آن را به گل تبدیل کرد. در دقیقه ۷۲ نیز مولر سانتر ریبری از چپ را با ضربه سر به گل سوم بایرن تبدیل کرد تا شاگردان گواردیولا به بردی دیگر دست یابند.

دیدار تیم های هانوفر و بایرن مونیخ

تیم وولفسبورگ نزدیک‌ترین تعقیب کننده بایرن که در زمین آگزبورگ به میدان رفته بود با یک گل نتیجه را به میزبان رده پنجمی بوندس لیگا واگذار کرد. دومنبک کور در دقیقه ۶۳ زننده تنها گل این بازی بود. با این نتیجه وولفسبورگ در امتیاز ۵۰ باقی ماند تا فاصله این تیم با بایرن مونیخ به یازده امتیاز افزایش یابد. به نظر می‌رسد وولفسبورگی‌ها شانس کمی برای رسیدن به باواریایی‌ها دارند.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:
* آگزبورگ یک - وولفسبورگ صفر
* فرایبورگ صفر - وردربرمن یک
* هامبورگ صفر دورتموند صفر
* هانوفر یک - بایرن مونیخ ۳
* شالکه ۳ - هافن هایم یک

کد خبر 2513471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha