۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۱۳

قیمت مصوب میوه شب عید در اردبیل اعلام شد

قیمت مصوب میوه شب عید در اردبیل اعلام شد

اردبیل – قیمت مصوب میوه شب عید در جلسه کمیته تنظیم بازار شهرستان اردبیل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار اردبیل بعد از ظهر یکشنبه در جلسه کمیته تنظیم بازار گفت: میوه شب عید توسط شهرداری  و تعاونی روستاها در این شهرستان توزیع خواهد شد.

جواد زنجانی تصریح کرد: میوه شب عید به اندازه کافی، خریداری و انبار شده و در حال حاضر پرتقال ۷۴۱ تن و سیب ۵۰۰ تن خریداری شده است.

وی با بیان اینکه میوه شب عید از مورخ ۲۵ اسفند ماه توزیع خواهد شد، اضافه کرد: قیمت پرتقال در هر کیلو ۲۹ هزار ریال و سیب در هر کیلو ۲۷ هزار ریال مصوب شده است.

فرماندار اردبیل گفت: جهت دسترسی آسان شهروندان برای تهیه مایحتاج شب عید توزیع میوه در ۳۱ نقطه از میدان های اصلی شهر توسط شهرداری و در روستاها به وسیله تعاونی روستاها انجام خواهد شد.

زنجانی با تأکید بر نظارت و بازرسی در این ایام ادامه داد: نظارتها و بازرسی های تعزیرات و بهداشت در ایام تعطیلات نوروزی تشدید خواهد شد.

وی همچنین از فعالیت و کشیک صنوف مختلف خبر داد و اضافه کرد: ۵۵ نانوایی نیز در این ایام به طور ویژه فعالیت خواهند کرد تا مشکلی از بابت تأمین مایحتاج مردم وجود نداشته باشد.

به گفته فرماندار اردبیل در حال حاضر در نمایشگاه بین المللی کالاهای اساسی از جمله مرغ با قیمت ۵۴ هزار ریال، گوشت منجمد ۱۸۰ هزار ریال و برنج ۳۸ هزار ریال در هر کیلو به قیمت مصوب عرضه می شود.

زنجانی به طرح نظارتی نوروز توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و گفت: این طرح از ۱۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید به استقرار اکیپ های مشترک نظارتی و بهداشتی در مراکز خرید و فروش و نمایشگاه ها اضافه کرد:  شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس حاصل نمایند.   

کد خبر 2513973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha