۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۸:۳۱

جهانبخشی به مهر خبر داد:

اطفا ۱۳مورد آتش سوزی توسط آتشنشانان کرمانشاهی در شب چهارشنبه سوری

اطفا ۱۳مورد آتش سوزی توسط آتشنشانان کرمانشاهی در شب چهارشنبه سوری

کرمانشاه- مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه از اطفای ۱۳ مورد حادثه آتش سوزی توسط آتش نشانان کرمانشاه در چهارشنبه سوری امسال خبر داد.

حجت‌ الله جهانبخشی در گفتگو با خبرنگار مهر، از اطفای ۱۳ مورد حادثه آتش سوزی توسط آتش نشانان کرمانشاهی در چهارشنبه سوری خبر داد.

وی افزود: از این تعداد، شش مورد مربوط به آتش زدن درخت، پنج مورد سطل زباله، یک مورد آتش سوزی ایزوبام یک پشت بام منزل در اثر پرتاب ترقه و یک مورد آتش زدن لاستیک فرسوده بوده است.

مدیر عامل آتش نشانی کرمانشاه، گفت: خوشبختانه امسال هیچ آتش سوزی و مورد حادی در سطح کرمانشاه گزارش نشده و مابقی آتش سوزی‌ ها نیز بلافاصله پس از گزارش توسط آتش نشان کرمانشاهی اطفا و از گسترش آن جلوگیری شد.

مدیر عامل آتش‌ نشانی کرمانشاه به وقوع ۱۸ حادثه آتش‌سوزی در چهارشنبه آخرسال ۹۲ اشاره کرد و گفت: از این تعداد پنج مورد مربوط به آتش سوزی درخت، پنج مورد سطل زباله، پنج مورد منازل مسکونی و سه مورد نیز به دلایل دیگری چون آسانسور و ... بوده است.

جهانبخشی تصریح کرد: ۱۵ مورد از آتش‌ سوزی‌ های مذکور عمدی و تنها سه مورد به صورت غیر عمد بوده است.

وی از زخمی شدن دو تن از نیروهای آتش‌ نشانی در چهارشنبه آخرسال ۹۲ طی یک درگیری خبر داد.

۲۵ درصد کاهش آتش سوزی ها در امسال

مدیر عامل آتش نشانی کرمانشاه از کاهش حدود ۲۵ درصدی آتش سوزی ها طی چهارشنبه سوری امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد و گفت: امسال تنها ۱۳ مورد آتش سوزی رخ داده است.

جهانبخشی با اشاره به  آمادگی ۱۵۹ نیروی آتش نشانی برای چهارشنبه سوری گفت: همچنین ۹ ایستگاه آتش‌ نشانی کرمانشاه از صبح روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند تا ساعت یک تا دو بامداد چهارشنبه ۲۸ اسفند در آماده‌ باش بودند.

وی در پایان افزود: ۴۸ خودرو عملیاتی سازمان نیز در حالت آماده باش بوده و علاوه بر استقرار خودرو در محل‌های سابقه دار مانند نوبهار پنج تا شش دستگاه از خودروهای عملیاتی نیز گشت‌ زنی داشتند.

کد خبر 2520523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha