۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۰۹

عموزاده تاکید کرد:

توسعه ورزش همگانی با مسابقات ورزشی خانه های ورزش محله در سمنان

توسعه ورزش همگانی با مسابقات ورزشی خانه های ورزش محله در سمنان

سمنان- مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به اهمیت توسعه ورزش های همگانی گفت: این امر با برگزاری مسابقات ورزشی خانه های ورزش محله امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری سمنان، امیر علی عموزاده در اختتامیه المپیاد ورزشی محلات سمنان در سالن شهید مطهری این شهر که با تقدیر از برگزیدگان مسابقه پیامک های انقلابی و برگزیدگان عکس شکوه حضور همراه بود ضمن تاکید بر توسعه ورزش همگانی با مسابقات ورزشی خانه های ورزش محله افزود: در سالی که پشت سر گذاشتیم بیش از دو هزار برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی توسط این سازمان انجام شده است.

وی با بیان این مطلب که خانه های ورزش به دلیل توزیع عادلانه و منطقی امکانات ورزشی در محلات شهر راه اندازی شده خاطر نشان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همواره حامی و پشتیبان این برنامه ها بوده و برگزاری این حجم بالای برنامه با مساعدت و همکاری و همگامی مسئولان، مشارکت کنندگان و همچنین حضور و دلگرمی مردم امکان پذیر شده است.

المپیاد ورزشی محلات سمنان

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان با بیان این مطلب که برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی نیازمند برخورداری از نیروی انسانی مجرب است تصریح کرد: تمام توان خود را در سال آینده برای بهتر برگزار شدن برنامه های فرهنگی ورزشی به کار خواهیم بست.

مدیر فرهنگی هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان نیز با اشاره به اینکه چهارمین المپیاد خانه های ورزش محله با حضور ۲۸۶ نفر در رشته های دارت خانوادگی، طناب کشی، هفت سنگ، فوتبال دستی و داژبال برگزار شد عنوان کرد: خانه ورزش محله شهید همت به مدیریت سلمانی، خانه ورزش محله فرهنگ به مدیریت رحیمیان و خانه ورزش محله محلات به مدیریت کرم الدین برتر شدند.

مهدی غلامی با بیان این مطلب که بیش از ۵۰۰ پیامک انقلابی و همچنین ۱۰۰ پیامک درباره عکس قدیمی انقلاب به دست ما رسید و از ۴۰ شرکت کننده تقدیر شد اذعان داشت: ۴۴۰ اثر از ۶۰ عکاس داخل و خارج استان به دبیرخانه دومین جشنواره عکس حضور رسید که ۳۶ اثر برگزیده و در نمایشگاهی در دهه فجر ۹۴ به نمایش درخواهد آمد.

 سازمان فرهنگی ورزشی در دهه مبارک فجر بیش از ۵۰ عنوان برنامه با نام جشنی به رنگ انقلاب برگزار کرد که این برنامه پایان بخش این جشنواره بزرگ بود.

کد خبر 2521092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha