۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸

سرهنگ جعفرنژاد مطرح کرد:

کاهش ۹۰ درصدی حجم تردد در راههای مازندران

کاهش ۹۰ درصدی حجم تردد در راههای مازندران

ساری - رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: در سال جاری تردد در راهها ۹۰ درصد کاهش داشت و هیچ مشکلی در محورهای منتهی به استان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جعفر محمدنژاد صبح یکشنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در گفتگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت راههای مواصلاتی به استان، گفت: وضعیت هوا ابری، جاده ها خشک و ترافیک بصورت روان است که پیش بینی می شود در ساعات آینده ترافیک نیمه سنگین داشته باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به کاهش ۸۰ درصدی حجم سفر  در سال جاری مشکلی در ۴ محور کندوان، هراز، فیروزکوه و کیاسر وجود ندارد.

محمد نژاد تصریح کرد: در محور کندوان بارش برف گزارش شده است و جاده در محدوده برفی لغزنده است.

برگزاری برنامه های ویژه سوگواری ایام فاطمیه در ۱۰۰۰ مسجد استان مازندران

همچنین سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری برنامه های ویژه سوگواری ایام فاطمیه در  هزار مسجد استان مازندران خبر داد.

سید اسماعیل احمدی گفت: تعداد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد تحت نظارت اداره اوقاف نیز ۳هزار و ۱۰۰ مورد است که در ایام فاطمیه آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی و اجرای برنامه های مذهبی ایام فاطمیه می باشد.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران با بیان اینکه در ایام نوروز ۶۳۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد روستایی در محور های اصلی راه و ورودی شهرها مستقر هستند تصریح کرد: ۳۷۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهری نیز در این ایام آماده ارائه خدمت به مسافرین هستند.

احمدی همچنین از آمادگی ۲۵۰ کتابخانه عمومی مساجد برای استفاده مهمانان نوروزی اشاره کرد و گفت: کلیه مساجد استان مازندران برای میزبانی مسافرین در ساعات برپایی نماز آماده و مهیا هستند.

کد خبر 2522133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha