۴ فروردین ۱۳۹۴، ۲۰:۰۳

سرهنگ محمدنژاد:

جاده چالوس و هراز یکطرفه نمی شود/ آسمان مازندران ابرناک می شود

جاده چالوس و هراز یکطرفه نمی شود/ آسمان مازندران ابرناک می شود

ساری - رئیس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل روان بودن ترافیک، یکطرفه شدن محور چالوس و هراز حذف شده است.

سرهنگ جعفر محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ترافیک شامگاه سه شنبه در محور هراز و در منطقه گزنگ و پلور سنگین است گفت: محور سوادکوه در منطقه شیرگاه در لاین رفت و برگشت ترافیک بسیار سنگین است.

وی اظهار داشت: در محور کندوان از بالای مرزن آباد به سمت کف هزارچم و تونل خروجی ترافیک سنگین است.

وی با اشاره به اینکه محدودیتهای ترافیکی در محور هراز تا هشتم فروردین ماه برای تردد کامیونها ادامه دارد گفت: در محور قائمشهر به تهران نیز محدودیت برای تردد کامیونها ادامه دارد.

سرهنگ محمدنژاد درباره یکطرفه شدن محور چالوس اظهار داشت: در این محور و محور هراز به دلیل روان بودن ترافیک، یکطرفه شدن مسیر حذف شد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به احتمال بارش برف در محورهای استان در روزهای پنجشنبه و جمعه به هموطنان توصیه کرد در تردد از محورها، زنجیر چرخ و تجهیزات مورد نیاز به همراه داشته باشند.

همچنین نوربخش داداشی مدیرکل هواشناسی مازندران نیزبا بیان اینکه روز سه شنبه شاهد جوی پایدار و افزایش دما در استان بوده ایم گفت: حداکثر درجه دمای ساری به ۱۹ درجه بالای صفر رسید.

وی افزود: طبق داده های هواشناسی از سه شنبه شب و از غرب مازندران ضمن افزایش ابر احتمال بارشهای خفیف و پراکنده در مناطق ساحلی و در ارتفاعات احتمال بارش برف وجود دارد.

داداشی یادآور شد: از فردا شب تا اواخر وقت روز جمعه با عبور امواج ناپایدار تراز میانی جو شاهد ابرناکی آسمان همراه با وزش باد، کاهش دما و بارندگی خواهیم بود و در این مدت بارش برف در ارتفاعات را شاهد خواهیم بود و دریا نیز مواج خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی مازندران تصریح کرد: از شنبه تا سه شنبه هفته آینده ضمن آنکه دمای هوا افزایش می یابد، هوا صاف و آفتابی است.

کد خبر 2522894

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha