۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۸:۰۳

به دنبال تصادف زنجیره ای خودروها؛

یاری رسانی سرپرست سازمان امداد و نجات به حادثه دیدگان

یاری رسانی سرپرست سازمان امداد و نجات به حادثه دیدگان

سرپرست سازمان امداد و نجات با همکاری معاون امداد ونجات و اکیپ های حاضر در محور کرمانشاه - اسلام آباد غرب، در عملیات یاری رسانی به گرفتاران حادثه تصادف زنجیره ای خودروها شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرپرست سازمان امداد و نجات به همراه معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه جهت بازدید از پایگاه های این استان از محور کرمانشاه - اسلام آباد غرب گذر می کنند که در همین زمان تصادف زنجیره ای و برخورد ۱۵ خودرو سبک و سنگین را مشاهده و کار امداد رسانی را آغاز می کنند.

دکتر ناصر چرخساز با اعلام اینکه تصادف زنجیره ای در محور کرمانشاه - اسلام آباد غرب به وقوع پیوست، اظهار کرد: به علت بارندگی و لغزندگی جاده ها همچنین عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ۱۵ خودرو سبک و سنگین به یکدیگر برخورد داشتند.

وی تصریح کرد: با حضور اکیپ های آماده امداد و نجات جاده ای استان کرمانشاه در محور مذکور و با حضور معاون امداد و نجات هلال احمر این استان جهت تسهیل در امر رها سازی و کمک به حادثه دیدگان با همکاری یکدیگر عملیات یاری رساندن را آغاز کردیم.

چرخساز خاطر نشان کرد: تاکنون تعدادی از سرنشینان با کمک امدادگران و نجاتگران هلال احمرکرمانشاه بصورت سرپایی مداوا و ۳ تن دیگر که جراحت بیشتری داشتند با استفاده از آمبولانس های حاضر هلال احمر این استان به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 2523488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha