۸ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۲۴

در سال جاری/

اعتبارات جمعیت هلال احمر کشور ۱۰ درصد افزایش یافت

اعتبارات جمعیت هلال احمر کشور ۱۰ درصد افزایش یافت

مشهد- خزانه دارکل جمعیت هلال احمر کشور عنوان کرد: اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی جمعیت هلال احمر کشور برای سال ۹۴ با ۱۰ درصد رشد همراه است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی علیپور روز شنبه در حاشیه بازدید از پایگاه های امداد و نجات استان خراسان رضوی با بیان اینکه ۱۰ درصد اعتبارات جمعیت هلال احمر در سال جاری افزایش یافته است بیان کرد: جمعیت هلال احمر نسبت به چهار سال گذشته از لحاظ توسعه پایگاه‌ها و تجهیزات رشد قابل ملاحظه‌ای داشته‌ است.

وی با اشاره به اعتبارات طرح‌های نوروزی بیان کرد: همه ساله اعتبارات ویژه ای برای طرح ایمنی و سلامت نوروزی و همچنین اعتباراتی برای آماده باش امداد جاده‌ای در نظر گرفته می شود که امسال با وجود کمبود اعتبارات در این زمینه تمهیدات لازم فراهم شد.

علیپور با بیان اینکه ۸۰ درصد نیروهای هلال احمر در ایام نوروز جزو داوطلبان این جمعیت هستند افزود: به منظور ارایه خدمات رسانی به گردشگران نوروزی تنها از ۲۰ درصد نیروی کادر این جمعیت استفاده شده است.

وی در خصوص امکانات موجود در پایگاه ها ی استان خراسان رضوی نیز گفت: خوشبختانه در بازدید از پایگاه‌های استان کمبود لجستیکی و تدارکاتی خاصی مشاهده نمی شود با این حال امیدواریم در سال ۹۴ اعتبارات ویژه‌ای در زمینه وسایل نقلیه نجات، تامین آمبولانس و دیگر تجهیزات در نظر گرفته شود.

خزانه دارکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به آماده باش تمامی پست‌های ایمنی و سلامت جوانان هلال احمر و همچنین پایگاه‌های ثابت و سیار این جمعیت در ایام نوروز گفت: خوشبختانه نظمی که در شهرهای بزرگ وجود دارد در شهرستان‌ها نیز کاملا مشهود است.

وی افزود: در استان خراسان رضوی علاوه بر پایگاه‌های ثابت و سیار تعدادی آمبولانس نیز برای کمک به پایگاه‌های استان از تهران در ایام نوروز بکارگیری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، خزانه دارجمعیت هلال احمر کشور همچنین روز شنبه به منظور برسی روند خدمات از پایگاه‌های امداد و نجات تربت جام، رشتخوار، خواف، تایباد، تربت جام و فریمان بازدید کرد.

 

کد خبر 2524000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha