۱۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۲۸

گزارش هواشناسی و راه های البرز/

بارش پراکنده باران و وزش باد شدید در البرز/ ترافیک روان است

بارش پراکنده باران و وزش باد شدید در البرز/ ترافیک روان است

کرج - براساس گزارش های هواشناسی و پلیس راه ، بارش پراکنده باران تا فردا در البرز ادامه دارد و اکنون نیز تمام محورهای مواصلاتی استان دارای ترافیک نیمه سنگین و روان است.

منصور رحمانیان مدیرکل هواشناسی استان البرز در گفتگو با مهر، وضعیت هوای استان در روز جاری را اعلام کرد و گفت: براساس تصاویر دریافتی از ماهواره و آخرین پیش بینی های هواشناسی، هوای البرز نیمه‌ابری تا ابری در پاره‌ای نقاط رعد و برق همراه با بارش باران و وزش باد است.

وی افزود: بارش های در ارتفاعات به صورت برف است و از اوایل شب نیز وزش باد شدید پیش بینی شده است.

به گفته این مسئول امروز دوشنبه علاوه بر تشدید باران و وزش باد نسبتا شدید و گاهی رعد و برق، آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها را به سبب بارش باران محتمل است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با بیان اینکه باتوجه به وضعیت جوی تردد در جاده های کوهستانی منتهی به رشته کوه البرز با اختلال روبرو می شود، به شهروندان و مسافران نوروزی توصیه کرد برای جلوگیری از مخاطرات احتمالی تمهیدات لازم را برای سفر های کوهستانی خود به کار گیرند.

هواشناسی البرز همچنین برای روز سه شنبه نیز آسمانی نیمه ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد نسبتا شدید و در ارتفاعات بارش پراکنده را پیش بینی کرد.

جاده ها لغزنده است؛ رانندگان احتیاط کنند

سرهنگ رضا اکبری رئیس پلیس راه استان البرز نیز از ترافیک نیمه سنگین در تمام محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

وی به خبرنگار مهر گفت: تمام محورهای ترددی استان شامل اتوبان تهران - کرج - قزوین و محور کرج - چالوس ترافیک نیمه سنگین و روان گزارش شده است.

اکبری با اشاره به بارش باران در استان یادآور شد: هم اکنون بارش باران قطع شده اما جاده ها لغزنده است و رانندگان باید هنگام رانندگی در این مسیرها و محورهای کوهستانی با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

کد خبر 2524740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha