۱۳ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۴۲

حوادث رانندگی در سیستان و بلوچستان ۹ کشته و زخمی بر جای گذاشت

حوادث رانندگی در سیستان و بلوچستان ۹ کشته و زخمی بر جای گذاشت

زاهدان-رئيس پليس راه جنوب سيستان و بلوچستان از کشته شدن ۲ تن و مجروح شدن ۷ تن در حوادث رانندگي ۴۸ ساعت گذشته محورهای جنوبی اين استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی ناجا سیستان و بلوچستان، سرهنگ دوم"محمد رضا کورسی"ضمن تشریح سوانح رانندگی ۴۸ ساعت گذشته محورهای جنوبی سیستان و بلوچستان، اظهارداشت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ مبني  بر واژگونی يک دستگاه خودرو بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسی صحنه در محل حادثه حاضر شد.

رئيس پليس راه جنوب استان سيستان و بلوچستان ادامه داد: در اين حادثه، يک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در شرايط جوي صاف و در راه دوطرفه در حال تردد بود که به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جاده خارج و واژگون شد.

وی افزود: در پی اين حادثه يكی از سرنشينان در دم فوت و راننده و دو نفر ديگر مجروح كه توسط يگان های امدادي به مراكز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ کورسی به حادثه ديگری در کيلومتر ۵۰ محور جكيگور، فرعی پيشين اشاره کرد و گفت: در اين حادثه موتورسيكلت به علت انحراف به چپ با يك دستگاه موتورسيكلت ديگر برخورد كه بر اثر شدت ضربه وارده يكی از راكبان موتورسيكلت جان خود را از دست داد.

وی در ادامه به تصادف ديگری در كيلومتر ۹۳ محور "بمپور – دلگان" اشاره کرد و افزود: در اين حادثه  يك دستگاه وانت تويوتا به علت عدم رعايت مقررات هنگام گردش، با يك دستگاه سواري پرايد برخورد که  چهار نفر از سرنشينان سواري پرايد مجروح كه توسط يگان های امدادي به مراكز درمانی منتقل شدند.

رئيس پليس راه جنوب  سيستان و بلوچستان در پايان از رانندگانی که قصد تردد در محور هاي جنوبي استان  را دارند خواست، با توجه به دو طرفه بودن اين محورها رانندگان از انجام تخلفات حادثه ساز خودداري کنند و ضمن رعايت سرعت مطمئنه و رعايت مقررات هنگام گردش ها از انحراف به چپ اجتناب کنند تا سفري ايمن و به دور از حادثه داشته باشند.

کد خبر 2525483

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha