۱۳ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱

ریزش کوه جاده فشم را مسدود کرد/ به هشدار پلیسی توجه کنید

ریزش کوه جاده فشم را مسدود کرد/ به هشدار پلیسی توجه کنید

رئیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور از ریزش کوه در محدوده پل زردبند جاده فشم از حدود ۲ ساعت پیش خبر داد و گفت: ریزش کوه گسترده بوده و منجر به انسداد جاده شده است.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور در گفتگو با خبرنگار مهر آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد و گفت: ریزش کوه در محور فشم به لواسان باعث ایجاد ترافیک سنگین در این محور شده است.

 وی افزود: بر اثر این حادثه  از ساعت ۸:۵۰ صبح امروز این محور مسدود شده است.

وی با بیان این‌که برابر اعلام مسئولان محلی و عوامل راه و شهرسازی حجم ریزش بالا بوده است، اظهار کرد: بنابراین پیش بینی می‌شود که حداقل تا ساعت ۱۸ یا ۱۹ امروز عملیات بازگشایی به طول بیانجامد.

وی با بیان این‌که در این محور هیچ‌گونه مسیر جایگزینی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: بنابراین رانندگان می‌بایست احتیاط کرده و با توجه به شرایط پیش آمده از رفتن به این محدوده خودداری کنند.

علت انسداد این محور را ریزش کوه  اعلام شده و هم اکنون ماموران پلیس راهور و راهداری و هلال احمر در حال پاکسازی محور هستند.

 رحمانی گفت: افرادی که قصد سفر به منطقه اوشان فشم، میگون، دربندسر، شمشک، رودبار و قصران را دارند می توانند از جاده تلو به لواسانات استفاده کنند.

کد خبر 2525550

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha