۱۵ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸

فلاح جلودار:

ایجاد ۲۴ هزار شغل پایدار/ ترافیک راههای مازندران عادی است

ایجاد ۲۴ هزار شغل پایدار/ ترافیک راههای مازندران عادی است

ساری - استاندار مازندران، اشتغال فارغ التحصیلان را مهمترین اولویت در سال جاری بیان کرد و گفت:سال قبل حدود ۲۴ هزار شغل پایدار در استان ایجاد شد.

 به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار پیش از ظهر شنبه در نشست با کمیته های ستاد خدمات سفرهای استان، از جذب بیش از ۷۰ درصد اعتبارات استان خبر داد و گفت: همه دستگاههای موظفند تا پایان سال مالی برای جذب اعتبارات استانی اقدام کنند.

وی با تاکید بر ضرورت جذب اعتبارات استانی از همه دستگاههای دولتی خواست تا نسبت به جذب اعتبارات اقدام داشته باشند.

فلاح جلودار با عنوان اینکه ۱۰۰ درصد اعتبارات استانی استان جذب شده است، گفت: مجموع اعتبارات استان هزار و ۳۰۰ میلیارد بوده که حدود ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی بوده است.

اقامت ۱۰ میلیون مسافر - شب

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفرهای استان مازندران نیز، میزان اقامت مسافران را در استان بیش از ۱۰ میلیون نفر – شب بیان کرد و گفت: از این تعداد، بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر شب در روستاها اقامت کردند.

دلاور بزرگ نیا شمار بازدیدکنندگان از اماکن باستانی استان را بیش از ۶۴۸ هزار مسافر بیان کرد.

مهدی ولی پور مدیرعامل هلال احمر مازندران با بیان اینکه این جمعیت در ایام نوروز به بیش از ۸۰۰ هزار گردشگر نوروزی خدمات رسانی کرده اند، گفت: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از جمله خدمات بوده است.

امدادرسانی در ۵۴۳ حادثه

وی وی توزیع ۶۵۰ هزار بسته فرهنگی، برپایی ۳۴ خیمه نماز، ۳۱ نمایشگاه را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: در ایام نوروز ۵۴۳حادثه در مازندران امدادرسانی شد که از این میزان ۱۶۱ سانحه جاده ای بوده است و به بیش از شش هزار و ۴۴۴ مصدوم نیز خدمات رسانی شد.

وی اسکان اضطراری، دو هزار و ۱۴۴ مسافر نوروزی را از دیگر خدمات امدادی برشمرد و گفت: در مجموع ۹۴۹ تیم امدادی در استان طرح های هلال احمر خدمات رسانی کردند.

ترافیک راهها عادی است/ افزایش پذیرش مسافران در مدارس

سرهنگ جعفر محمد نژاد فرمانده پلیس راه مازندران نیز از روان بودن ترافیک در محورهای استان خبر داد و گفت: محدودیتهای ترافیکی در محورهای استان برچیده شده است.

وی بیان داشت: وضعیت جوی و ترافیکی راههای استان در ارتفاعات مه آلوده و در حوزه ساحلی شاهد باران بهاری هستیم و اکنون کل محدودیتهای برداشته شد و وضعیت بصورت عادی درآمده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازنردان نیز با اشاره به رشد ۲۰ درصدی اسکان مسافران فرهنگی در مدارس گفت: حدود ۳۰ هزار خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی در مدارس استان اسکان داده شدند.

سید علی قاسمی بیان داشت: ۴۲۰ مدرسه با سه هزار و ۲۳۱ کلاس درس برای اسکان مسافران درنظر گرفته شده است.

کد خبر 2526170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha