۱۶ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۵۲

سعید توکل در گفتگو با مهر:

منتظر رویکرد مدیران جدید رادیو نسبت به «جمعه ایرانی» هستیم

منتظر رویکرد مدیران جدید رادیو نسبت به «جمعه ایرانی» هستیم

تهیه کننده «جمعه ایرانی» بیان کرد که در سال جدید عوامل برنامه منتظرند تا رویکردهای مدیران جدید رادیو را بدانند و اگر قرار باشد این برنامه ادامه پیدا کند از میلاد حضرت زهرا (س) روی آنتن می رود.

سعید توکل در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شروع پخش دوباره برنامه رادیویی «جمعه ایرانی» عنوان کرد: ما امسال بعد از ۱۲ سال برنامه ای برای ایام نوروز نداشتیم و حالا امیدوارم بتوانیم اولین برنامه خود را برای میلاد حضرت فاطمه (س) روی آنتن ببریم.

وی ادامه داد: امسال به دلیل تقارن نوروز با ایام فاطمیه صلاح شبکه ایران در این بود که برنامه ها با ریتم ملایم تری اجرا شوند و به همین دلیل برنامه ما در این ایام پخش نشد.

منتظر صلاحدید مدیران جدید هستیم

تهیه کننده برنامه «جمعه ایرانی» در پاسخ به این پرسش که آیا این برنامه در سال جدید با آیتم ها و تغییراتی همراه خواهد بود یا خیر، بیان کرد: ما امیدواریم بتوانیم برنامه خود را از جمعه ۲۱ فروردین همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) دوباره شروع کنیم و اگر قرار بر ادامه این برنامه باشد به این فکر می کنیم که چه تغییراتی باید در برنامه بوجود بیاوریم چون اواخر سال گذشته تغییرات مدیریتی در رادیو بوجود آمد و ما هم منتظریم تا بتوانیم رویکرد مدیران جدید را نسبت به برنامه خود ببینیم.

توکل با اشاره به حمایت مدیران از برنامه های طنز انتقادی، شاد و مفرح تصریح کرد: برنامه هایی مثل «جمعه ایرانی» بدون وجود مدیرانی که طرفدار برنامه های طنز و شاد باشند نمی توانند دوام بیاورند و ما هم منتظریم تا ببینیم صلاحدید مسئولان جدید که در راس رسانه و رادیو تصمیم گیرنده هستند، چیست. 

وی اضافه کرد: اگر مدیری به این برنامه ها علاقه داشته باشد با حمایت او برنامه جان می گیرد و ما حتی می توانیم به نوگرایی و خلاقیت های جدید در برنامه بیندیشیم.

این تهیه کننده رادیویی با اشاره به برنامه خود که در ادامه «صبح جمعه با شما» است، توضیح داد: ما این برنامه را به نوعی از سال ۶۵ با مدیران و هنرمندان مختلف ادامه داده ایم و این برنامه سابقه دیرینه ای دارد. مدیریت های قبلی روی این برنامه تاکید زیادی داشتند، به طور مثال آقایان محمدحسین صوفی معاون سابق صدا، حسن خجسته معاون اسبق و عزت الله ضرغامی رییس سابق رسانه ملی اصرار داشتند که این برنامه ادامه پیدا کند البته نکات مورد نظر خود را هم مطرح می کردند و این حمایت ها به ما دلگرمی می داد.

توکل با اشاره به حذفیاتی که در چندین برنامه پخش شده «جمعه ایرانی» در سال گذشته وجود داشته است، گفت: ما در سال گذشته حذفیاتی داشتیم که وقتی شنونده های قدیمی برنامه ما و حتی بعضی از رسانه ها با من تماس می گرفتند و در این باره سوال می کردند، نمی دانستم چه جوابی باید در این باره بدهم.

وی در پایان گفت: حالا هم تلاش ما این است که ببینیم در سال جدید چه رویکردهایی مورد نظر است و دست ما چقدر باز است و با این همه امیدوارم که بتوانیم آخر این هفته برنامه خود را آغاز کنیم. 

کد خبر 2526424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha