۱۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷

هفته دهم لیگ حرفه ای بسکتبال/

میزبانی تیم شهرداری گرگان از صدرنشین لیگ بدون حضور هواداران

میزبانی تیم شهرداری گرگان از صدرنشین لیگ بدون حضور هواداران

گرگان – تیم بسکتبال شهرداری گرگان در غیاب هواداران خودی از تیم صدرنشین دانشگاه آزاد اسلامی تهران پذیرایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دهم و نخستین هفته از دور برگشت لیگ حرفه ای بسکتبال کشور عصر دوشنبه با برگزاری چهار دیدار آغاز می شود که در یکی از بازی های مهم هفته تیم های صدرنشین و چهارم جدول در گرگان به مصاف هم می روند.

تیم شهرداری گرگان درحالی از دانشگاه آزاد تهران پذیرایی خواهد کرد که در این بازی از حضور تماشاگران پرشور خود بی بهره خواهد بود.

کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال، تیم شهرداری را به علت تخلفات صورت گرفته برخی تماشاگران در هفته ششم لیگ برابر تیم مهرام به انجام سه بازی بدون تماشاگر محکوم کرده است. نخستین محرومیت هواداران شهرداری در بازی هفته هشتم برابر نفت آبادان سپری شده است و بازی با دانشگاه آزاد، دومین تجربه بدون تماشاگر تیم شهرداری در لیگ حرفه ای محسوب می شود.

بازی رفت دوتیم ۲۷ بهمن در تهران با نتیجه ۷۸ بر ۶۴ به سود دانشگاه آزاد به پایان رسیده است. هردو بازی رفت و برگشت دوتیم در لیگ ملی نیز با برتری تیم باتجربه تهرانی به پایان رسیده بود.

شهرداری هم اکنون با کسب ۵ پیروزی و تجربه ۳ شکست و ۱۳ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارد. برد یا باخت در این بازی جایگاه تیم شهرداری در جدول را تغییر نخواهد داد.

در آن سو نیز دانشگاه آزاد که با ۷ برد و تنها یک شکست نیم فصل نخست را پشت سر گذاشته است با کسب ۱۵ امتیاز صدرنشین لیگ حرفه ای لقب گرفته است اما در صورت باخت در بازی هفته دهم احتمالا با یک پله سقوط مواجه خواهد شد.

بازی تیم های شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد تهران عصر دوشنبه از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در سالن بدون تماشاگر امام خمینی (ره) گرگان برگزار خواهد شد.

عدم حضور تماشاگران به ضرر تیم شهرداری است

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آستانه بازی تیمش برابر دانشگاه آزاد در نیم فصل دوم رقابت های لیگ حرفه ای گفت: مقابل دانشگاه آزادی باید بازی کنیم که صدرنشین لیگ و تیم شایسته‌ای است.

اسدالله کبیر در مورد شرایط تیم بسکتبال شهرداری گرگان، بیان کرد: تمرینات‌مان از چهارم فروردین آغاز شد و همه بازیکنان در سلامت و آمادگی خوبی به سر می‌برند. بازیکنان خارجی‌مان هم که پس از نیم فصل به کشورشان رفته بودند در آغاز تمرینات به گرگان بازگشتند.

کبیر در خصوص بازی با دانشگاه آزاد در اولین بازی برگشت افزود: آنها در صدر جدول حضور دارند و حتما هم شایستگی آن را داشته‌اند. بازیکنان ملی پوش زیادی در ترکیب آنها حضور دارد و طبیعتا کار سختی را پیش رو داریم.

وی درباره محرومیت تماشاگران بیان کرد: از شانس بد ما هم این بازی و هم دیدار با پتروشیمی بدون تماشاگر خواهد بود و این مسئله قطعا به ضررمان خواهد بود و اذیت‌مان می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در دور برگشت باید مقابل تیم های هم رده خودمان به پیروزی برسیم. خوشبختانه در نیم فصل اول جایگاه خوبی را در جدول کسب کردیم و بودن در جمع ۴ تیم برایمان مساعد است.

کد خبر 2527248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha