۲۴ فروردین ۱۳۹۴، ۲۰:۴۶

کبیر انتقاد کرد:

فدراسیون بسکتبال در حق تیم شهرداری گرگان بی عدالتی کرد

فدراسیون بسکتبال در حق تیم شهرداری گرگان بی عدالتی کرد

گرگان – سرمربی تیم شهرداری گرگان با بیان اینکه فدراسیون بسکتبال در حق تیم شهرداری بی عدالتی کرد گفت: فدراسیون با محروم کردن تماشاگران تنها صورت مسئله را پاک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله کبیر شامگاه دوشنبه پس از شکست خانگی تیم شهرداری گرگان از پتروشیمی بندرامام در جمع خبرنگاران گفت: در مقابل یک تیم بزرگ بازی داشتیم و می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم اما متاسفانه باوجود اینکه برخی تیم ها توانمندتر هستند داوران هم به آنها کمک می کنند.

کبیر افزود: خوشحالم که بازیکنان تیمم بازی خوبی در برابر تیمی که بازیکنان ملی پوش زیادی دارد، ارائه کردند. امیدوار هستیم در بازی های بعدی که با حضور تماشاچی است به پیروزی برسیم.

وی درباره غیبت تماشاگران اظهار کرد: وجود تماشاگران به هیجان مسابقه کمک زیادی می کند و بازیکنان ما می توانند با انگیزه بیشتری بازی کنند.

وی تصریح کرد: امسال شرایط خوبی داریم و من دوست دارم از انجام چنین مسابقات زیبایی تماشاگران هم لذت ببرند.

سرمربی تیم شهرداری گرگان به انتقاد از فدراسیون بسکتبال پرداخت و گفت: فدراسیون در حق تیم شهرداری بی عدالتی کرد. برخی از اعضای فدراسیون می توانستند به گرگان بیایند و جلسه تشکیل دهند و تمهیداتی برای باتماشاگر بودن این بازی در نظر بگیرند.

کبیر خاطرنشان کرد: متاسفانه شهری که ۴ هزار تماشاچی دارد باید از حضور تماشاگران محروم باشد. فدراسیون با محروم کردن تماشاگران تنها صورت مسئله را پاک کرد و کار درستی انجام نداد اما ما تحمل کردیم.

وی با بیان اینکه خودمان هم مقصر هستیم و باید اشتباهات را بپذیریم گفت: از تماشاگران خواهش می کنم مسائل اخلاقی لازم را رعایت کنند. ما واقعاً به حمایت آنها نیاز داریم و نباید برای ما مشکل ایجاد کنند.

وی درباره بازی بعدی تیمش برابر ثامن در مشهد اظهار کرد: بدون هیچ بحثی برای کسب پیروزی به مشهد خواهیم رفت. تیم در دفاع هماهنگ شده و خوب کار می کند.

سرمربی تیم شهرداری گرگان از اظهارنظر درباره داوری خودداری کرد و گفت: بهتر است درباره داوری صحبتی نکنم. خودتان بهتر دیدید و می توانید گزارش دهید.

از هفته دوازدهم لیگ حرفه ای بسکتبال، تیم شهرداری گرگان در خانه با نتیجه ۹۱ بر ۸۰ مغلوب پتروشیمی بندرامام صدرنشین شد.

کد خبر 2533655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha