۲۵ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹

طاهری:

صرفه جویی مهمترین راه گذر از بحران آب در کرمان است

صرفه جویی مهمترین راه گذر از بحران آب در کرمان است

کرمان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب صرفه جویی را تنها راه گذر از بحرانی بی آبی در کرمان در کوتاه مدت دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب، محمد طاهری گفت: صنعت آب استان کرمان مرهون و مدیرون مدیریت استاندار کرمان، همراهی رسانه ها و ائمه جمعه است و این همراهی ما را از بحران آب در سال ۹۳ نجات داد.

طاهری اظهار داشت: کرمان پهناورترین استان کشور است و ۶۸ شهر این خطه زیر پوشش آب شهری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت تامین آب در ۳۶ شهر استان کرمان در تابستان سال گذشته زیر نقطه سر به سر بود، تصریح کرد: کلان شهر کرمان تنها کلان شهری بود که دارای اختلاف ۳۰ درصدی تامین آب با نیاز آب بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان ادامه داد: ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر آب در ثانیه شرب در کرمان نیاز داریم در حالی که حداکثر میزان تولید آب در این منطقه یک هزار و ۸۰۰ لیتر است.

طاهری با اشاره به اینکه شهرهای بافت، رابر و بزنجان با کمبود جدی آب آشمامیدنی مواجه بودند، خاطرنشان کرد: با پیگیری های استاندار کرمان و سفر وزیر نیرو به استان تصفیه خانه سد بافت طی هفت ماه تکمیل شد و به بهره برداری رسید و در تابستان سال گذشته با کمترین مشکلات سپری شد.

وی عنوان کرد: صنعت آب استان کرمان مرهون و مدیون مدیریت استاندار کرمان و همراهی رسانه ها و ائمه جمعه است و این همراهی ما را از بحران آب در سال ۹۳ نجات داد.

طاهری اضافه کرد: اعتبارات آب بخش های کرمان طی سال گذشته ۲۴ میلیارد تومان بود که به اندازه اعتبارات سه سال شرکت آب و فاضلاب استان است.

وی با اشاره به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی بیان داشت: امیدورام در استان کرمان با توجه به همدلی ایجاد شده بتوانیم به مردمخدمت کنیم.

کد خبر 2533844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha