۲۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۵۲

گزارش مهر/

اسید نفس سمیه را برید/ رعنای خردسال دیگر همدم ندارد

اسید نفس سمیه را برید/ رعنای خردسال دیگر همدم ندارد

کرمان – اسید پاشی این بار جان یک مادر را گرفت و رعنا دختر بچه ای که خود نیز قربانی اسید پاشی شده است چند روز بعد از روز مادر، بزرگترین پشتوانه زندگی و هم دردش را از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه از قربانیان اسید پاشی در استان کرمان بود. البته این مورد شاید تنها مورد اسید پاشی در این استان باشد و تنها پرونده ای است که به مرگ فرد اسید پاشی شده در کشور منجر شده است.

در حالی که تنها چند روز از روز مادر می گذرد که رعنای کوچک که هم زمان با مادر قربانی اسیدپاشی پدر شده بود، بی مادر شد.

دختر خردسال قربانی اسید پاشی، مادرش را از دست داد

نفس های سمیه مهری که ریه اش از اسید پاشی دچار مشکل جدی شده بود تاب نیاورد و روز گذشته در بیمارستان جان باخت.

داستان این مادر و دختر از یک نیمه شب تاریک شروع شد، ساعت ۲ بامداد در روستای برات آباد شهرستان بم ناگهان صدای ناله و التماس این مادر دختر بلند شد.

زندگی سمیه و دخترش رعنا قربانیان اسید پاشی

فرد اسید پاش در نیمه شب و در حالی که مادر و فرزند در خواب بودند اقدام به اسید پاشی بر بدن آنها کرده بود و در اثر این اقدام هر دور دچار سوختگی شدید شدند.

روستاییان وقتی بر بالین این دو رسیدن دیگر کار از کار گذشته بود و قسمتهای مختلف بدن مادر و دختر سوخته بود به طوری که طبق گفته پدر سمیه بخش هایی از بدن آنها به زمین چسبیده بود.

چهار سال از این سرنوشت شوم که توسط همسر سمیه و پدر رعنا روی داد می گذرد و در این چهار سال بضاعت مالی اندک خانواده سمیه اجازه درمان کامل سمیه و رعنا را نداد

چهار سال از این سرنوشت شوم که توسط همسر سمیه و پدر رعنا روی داد می گذرد و در این چهار سال بضاعت مالی اندک خانواده سمیه اجازه درمان کامل سمیه و رعنا را نداد.

بخش های وسیعی از پیکر سمیه و رعنا و صورت دختر بچه خردسال دچار سوختگی شدید شده بود و اقدامات اولیه برای ادامه زندگی این دو با وجود مشکلات مالی خانواده انجام شد.

اما حالا پیکر بی جان سمیه و چهره نیم سوخته رعنا برجای مانده است.

دختر بچه ای که قربانی اختلافات خانوادگی و اعتیاد شد و هم اکنون بی یاور با چهره ای سوخته در روستایی دور افتاده در کویر تنها مانده است.

رعنای پنج ساله هم اکنون از سرنوشت تلخ مرگ مادر خبر ندارد و مهمترین پشتوانه خود را در مسیر درمان و همدردی از دست داده است و خانواده مادر رعنا نیز با وجود فقر و تهی دستی تنها امیدوارند عامل اسید پاشی فرزند و نوه شان مجازات شود.

نمی دانم چگونه خبر مرگ سمیه را به رعنا بدهیم

پدر سمیه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در حال حاضر در حال فراهم کردن مقدمات انتقال جسد دخترم به روستا هستیم.

رضا مهری افزود: فقط نمی دانم چگونه خبر مرگ مادر رعنا را به وی اطلاع بدهیم چون بعد این حادثه و سوخته شدن صورت رعنا و سمیه این دو هم دم بودند و به دلیل وضعیت چهره شان کمتر از خانه بیرون می رفتند و ساعتها را در طول روز با هم می گذراندند.

وی گفت: تنها انتظاری که دارم مجازات عامل اسید پاشی به فرزند و نوه ام است.

مهری ادامه داد: صورت رعنا به دلیل اسید پاشی صدمه زیادی دیده است. ما هم هر چه در توان داشته ایم انجام داده ایم و امیدواریم راهی باشد تا بتوانیم صورت رعنا را به شرایط عادی تر برگردانیم تا شاید نوه ام بتواند درد بی مادر را کمتر تحمل کند.

کد خبر 2534804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha