۲۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵

هیتزفلد:

کلوپ می‌تواند مربی بایرن مونیخ شود

کلوپ می‌تواند مربی بایرن مونیخ شود

سرمربی پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت چنانچه «پپ گواردیولا» تابستان از این تیم جدا شود «یورگن کلوپ» بهترین گزینه برای جانشینی وی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کلوپ روز چهارشنبه اعلام کرد در پایان فصل از دورتموند جدا خواهد شد به این دلیل که پس از هفت سال نیاز به یک چالش جدید را احساس می کند.

بر پایه گزارش سایت گل، کلوپ با دورتموند به دو عنوان قهرمانی بوندس لیگا دست پیدا کرد و با این تیم نایب قهرمان رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا شد.

در حال حاضر چندین تیم برای به خدمت گرفتن این مربی ۴۷ ساله ابراز تمایل کرده اند.

اوتمار هیتزفلد پیش از پیوستن به بایرن مونیخ به مدت شش سال هدایت دورتموند را بر عهده داشت و با این تیم قهرمان رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا شد.

هیتزفلد به «بلیک» گفت: گواردیولا در  حال حاضر با بایرن مونیخ قرارداد دارد اما شاید به ناگهان در پایان فصل بگوید که به یک استراحت نیاز دارد. کاری که در زمان حضورش در بارسلونا انجام داد. اگر گواردیولا سه گانه را ببرد باید انتظار داشت که او دوباره به استراحت برود.

وی افزود: زنجیره این اتفاقات برای بایرن مونیخ و یورگن کلوپ خوب خواهد بود. من مشکلی نمی بینم که کلوپ به بایرن مونیخ برود. یک مربی به نظر من به مانند یک مزدور است. وقتی در باز شود او مطمئنا یک گزینه است. کلوپ مطمئنا موفقیت بزرگی در بایرن کسب خواهد کرد.

کد خبر 2536440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha