۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۵۹

رقابتهای كشتی قهرمانی آسيا – قطر؛

محمدیان هم به فينال رسيد/ وداع ناخواسته داداش پور با مسابقات

محمدیان هم به فينال رسيد/ وداع ناخواسته داداش پور با مسابقات

محمد حسین محمدیان با کسب سه پیروزی به دیدار نهایی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در وزن 97 کیلوگرم راه یافت.

به گزارش خبرگزاري مهر، در دومين روز از رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا كه از صبح امروز(پنج شنبه) با مسابقات چهار وزن دوم آغاز ش، محمد حسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم در نخستين مسابقه اش ۶ بر ۲ علی خان ژومایف از قزاقستان را مغلوب کرد و در دور بعد با نتیجه قاطع ۱۳ بر ۲ مقابل رستم اسکندری از تاجیکستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

محمدیان در این مرحله نيز مقابل تاکشی یاماگوچی از ژاپن با نتیجه ۱۴ بر ۹ به برتری رسيد تا در دیدار فینال به مصاف ماگمومد موسی یف کشتی گیر روسی الاصل قرقیزستان، قهرمان آسیا و نفر دوم بازی های آسیایی برود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم نيز پیمان یار احمدی در مسابقه اول عظمت سوفیف از تاجیکستان را با نتیجه ده بر صفر شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مسلم اولویف کشتی گیر روسی الاصل تیم قرقیزستان با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید، تا در مرحله نیمه نهایی به مصاف رشید قربان اف قهرمان بازیهای آسیایی و نفر سوم جهان برود.

سعيد داداش پور هم در وزن ۷۰ کیلوگرم در نخستین گام مقابل نورلان بکژانوف از قزاقستان با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری دست یافت. اما در دور دوم و یک چهارم نهایی مقابل زلمیخان یوسوپوف کشتی گیر روسی الاصل تیم تاجیکستان به دلیل مصدومیت از ناحیه دنده نتوانست به مبارزه خود ادامه دهد. داداش پور به رغم حضور حریف تاجیک در دیدار فینال به دلیل مصدومیت شدید نتوانست در گروه بازنده‌ها به مبارزات خود ادامه دهد و بدين ترتيب وداعی ناخواسته با مسابقات داشت.

کد خبر 2571928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha