۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۸:۴۶

رقابتهای كشتی قهرمانی آسيا – قطر؛

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان قهرمان زودهنگام بیست و هشتمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا در دوحه قطر شد. این قهرمانی در شرایطی رقم خورد که فینال این مسابقات شامگاه پنجشنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قهرمانی تیم ایران با توجه به اینکه سه ملی پوش کشورمان در روز دوم مسابقات بیست و هشتمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا به فینال راه یافته اند و ملی‌پوشان در روز نخست نیز موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز شده اند، قبل از برگزاری رقابتهای فینال امروز (پنجشنبه) مسجل شده است.

بهنام احسان پور در وزن ۶۱ کیلوگرم، پیمان یاراحمدی در وزن ۷۴ کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم سه آزاد کار کشورمان هستند که امروز به فینال راه یافتند و برای کسب مدال طلا از ساعت ۱۸ به وقت محلی باید به مصاف حریفان بروند.

همچنین مسعود اسماعیل پور و علیرضا کریمی هم روز گذشته دو مدال طلا، کمیل قاسمی یک مدال نقره و یونس سرمستی نیز یک برنز برای کشورمان کسب کردند.

به این ترتیب همه ملی پوشان کشورمان به غیر از سعید داداش پور که به علت مصدومیت از رقابتها انصراف داد، در بیست و هشتمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال شده اند.

کد خبر 2572033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha