۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۷:۳۸

فراهانی خبر داد:

فعالیت ۸۶۰ پایگاه مقاومت بسیج تخصصی در بخش کشاورزی کشور

فعالیت ۸۶۰ پایگاه مقاومت بسیج تخصصی در بخش کشاورزی کشور

سمنان - فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی از فعالیت ۸۶۰ پایگاه مقاومت بسیج تخصصی در بخش کشاورزی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان سمنان، رضا فراهانی در جلسه بسیج تخصصی کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی این استان، از فعالیت ۸۶۰ پایگاه مقاومت بسیج تخصصی بخش کشاورزی کشور خبر داد و افزود: در این پایگاه ها ۵۳ هزار نیروی بسیجی متخصص در حوزه های مرتبط با بخش کشاورزی فعالیت دارند.

وی افزود: با اعلان برنامه ها و سیاست های جدید و تخصصی شدن  کار بسیج در وزارت جهاد کشاورزی زمینه ای فراهم شده تا با این تفکر و با به حداقل رساندن مشکلات، زمینه تولید بیشتر و بحث تامین امنیت غذایی و خود کفایی محقق شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز از بسیج به عنوان استراتژیک ترین نیروی مخلص در دوران انقلاب و دفاع مقدس نام برد افزود: این نیرو ها می توانند بازوی اجرای توانمند دستگاه های و سازمان ها برای رسیدن به اهداف مد نظر باشند.

سید حسن میرعماد بیان کرد: انتظار از بسیج و بسیجی حضور فعال و سازنده در همه عرصه ها و مکان ها بر حسب ضرورت، محقق کردن اقتصاد مقاومتی، کمک به تولید در بخش کشاورزی از طریق ارتباط موثربا بهره برداران، شناسایی عوامل بروز رکود، تلاش بی منت، توجه به نیاز های مردم، داشتن دغدغه ارباب رجوع، انتقال انحرافات، کمک به اصلاح فرآیندها، الگو و سر مشق بودن، توجه جدی به امر معروف و نهی از منکر  و مشاور مطمئن برای مسئولان است.

وی وجود بسیج و پایگاه های بسیج را در سازمان ها عاملی برای رفع کم کاری و کاهش نارضایتی بیان کرد.

حجت الاسلام غلامرضا میرزائیان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز رویکرد بسیج تخصصی  در بخش کشاورزی را هدفی مقدس دانست  و افزود: این کار  با دو شیوه  تبدیل شدن  این تفکر  به گفتمان  عمومی  و عملیاتی  کردن  این تفکر  در زندگی  و کار عملی خواهد شد تا تفکر بسیجی در زندگی  و محیط  کاری  نهادینه شود.

کد خبر 2578367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha