۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰

اکران انیمیشن «متروپلیس» در موزه هنرهای معاصر

اکران انیمیشن «متروپلیس» در موزه هنرهای معاصر

انیمیشن «متروپلیس» به کارگردانی رینتارو روز یکشنبه ۲۷ اردیبهشت در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه برنامه نمایش فیلم در دوره سی و نهم سینما تک ( بهار ۹۴)، روز یکشنبه ۲۷ اردی بهشت ماه ساعت ۱۷، انیمیشن «متروپلیس» به کارگردانی رینتارو، محصول سال ۲۰۰۱ به مدت ۱۰۸ دقیقه به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی در بخش مروری بر چند انیمیشن شاخص ژاپنی در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

«متروپلیس» حکایت عشق در میانه کارزار شهری است که انگار همه چیزش آهنی و خشک شده است. رنگ آمیزی خاکستری شهر در زمان حکمرانی دوک به اَبَرشهرش در تقابل با رنگ آمیزی شاد شهر بعد از فروپاشی زیگورات و نابود شدن دوک، نشان از تاثیر همان دوستی ای دارد که بین کنیچی و ربات انسان نما یعنی تیما برقرار می شود. کنیچی و عمویش شونساکو می خواهند با کمک یکدیگر راز رباتی به نام تیما را کشف کنند و... .

علاقه مندان به استفاده از برنامه های نمایش فیلم در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران می توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۷ به نشانی خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند.

کد خبر 2580622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha