۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۵۹

حواشی دیدار سپاهان و سایپا؛

شیطنت خلعتبری و لمس جام قهرمانی/ گل سپاهان ورزشگاه را منفجر کرد

شیطنت خلعتبری و لمس جام قهرمانی/ گل سپاهان ورزشگاه را منفجر کرد

اصفهان- محمدرضا خلعتبری، مهاجم تیم سپاهان هنگام ورود به ورزشگاه فولادشهر اصفهان به جام قهرمانی استقرار یافته در ورزشگاه با شیطنت خاصی دست زد و آن را لمس کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و سایپای البرز در چارچوب رقابت‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به شرح زیر است:

دقایقی مانده به آغاز بازی، مسئولان برگزاری مسابقه، کاپ قهرمانی را وارد زمین ورزشگاه فولادشهر اصفهان کرده و این کاپ در محل ورودی زمین استقرار یافت.

در حال حاضر حدود ۹ هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مستقر هستند و همچنان بر جمعیت آنها افزوده می‌شود.

شعارهای قهرمانی سپاهان از شعارهای تماشاگران تیم سپاهان در مسابقه به شمار می‌رفت. همچنین تک تک بازیکنان سپاهان پیش از ورود به زمین فولادشهر اصفهان مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

رحمان احمدی دروازه‌بان تیم سپاهان نیز امروز از ابتدا در ترکیب تیم اصفهانی قرار نگرفته بود و در بازی پایانی سپاهان نیز نیمکت نشین بود.

با توجه به اهمیت این مسابقه برای تیم اصفهانی سپاهان با ترکیب هجومی قدم به مسابقه گذاشته بود و محمدرضا خلعتبری، لوسیانو پریرا و مهدی شریفی در خط هجومی تیم اصفهانی برای سپاهان به میدان می‌رفت.

رسول نویدکیا، حسین پاپی، محمدعلی احمدی، جواهیر سوکای، پسوس و قائدی‌فر نیز در کنار رحمان احمدی، بازیکنان نیمکت نشین تیم سپاهان به شمار می‌رفتند.

فرج‌الله یثربی، نماینده فداسیون حاضر در این مسابقه در آغاز بازی تلفن همراه به دست، نزدیک به ۳ دقیقه منتظر ماند تا دیدار به صورت هماهنگ با دیگر بازی‌های هفته برگزار شود.

غلامرضا جباری، داور مسابقه در نهایت بعد از آنکه اجازه برگزاری بازی صادر شد، سوت آغاز مسابقه را به صدا در آورد.

حسن اکلیلی، بازیگر اصفهانی در کنار محمود اسلامیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و سهل‌آّبادی در جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور دارند.

جام قهرمانی که در محل ورودی دو تیم به زمین ورزشگاه فولادشهر اصفهان قرار گرفته، هنگام ورود دو تیم مورد توجه بازیکنان سپاهان قرار گرفت اما در این میان محمدرضا خلعتبری، مهاجم سپاهان با شیطنت خاصی به جام دست زد!

مهدی شریفی، مهاجم سپاهان که در دقیقه ۱۵ مسابقه گل نخست تیمش را به ثمر رساند، هواداران سپاهان اصفهان در ورزشگاه به سر و صدا وا داشت و ورزشگاه را منفجر کرد.

شهاب گردان بعد از گل برتری تیمش مقابل سایپا سجده شکر به جا آورد.

کد خبر 2581532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha