۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۳۴

حواشی تراکتورسازی- نفت؛

منصوریان آبی پوش شد/ باد به پرچم تراکتور می وزد

منصوریان آبی پوش شد/ باد به پرچم تراکتور می وزد

تبریز - بازی دو تیم تراکتورسازی و نفت که از ساعت ۱۹.۳۰ امروز آغاز شده حواشی جالبی همچون آبی شدن منصوریان سرمربی نفت تهران داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، این بازی حساس در حالی که با بارش باران و قضاوت فغانی در ورزشگاه آغاز شد که در ابتدا و دقیقه ۱۰ تراکتور روی اشتباه خط دفاعی تیمش گل خورد تا شعار"عیبی یوخ" در ورزشگاه توسط هواداران سر داده شود.

در ابتدای بازی آندو برای منصوریان دسته گل برد. قبل از بازی کیانی، احمدزاده، و سامان به سمت نیمکت نفت رفتند و با آنها خوش و بش کردند.

هواداران از پرچم ها برای خود چتر ساختند. منصوریان در این بازی کاپشن سرمه ای داشت و بعد از شدت گرفتن بارش باران وی کلاهی آبی رنگ بر سر کرد.

اعتراش تماشاگران به بازی تاخیری نفتی ها یکی دیگر از حواشی این بازی بود، تراکتور توسط ادینهو گل تساوی را زد. بعد از زدن گل لوسیانو ادینیو تشویق بوندسلیگایی شد. هواداران با شعار آذری درخواست برای گل دوم کردند و در دقیقه ۴۵ تراکتور موفق شد گل دوم را توسط آندو به ثمر برساند تا باد به پرچم تراکتور بوزد.

اشتباه عجیب حامد لک و دلهره هواداران، خوشحالی هواداران حاضر در جایگاه خبرنگاران و درگیری لفظی لک و هاشمی روی یکی از کرنر های تیم نفت که منجر به ضربه سر زدن بازیکن نفت شد، از حواشی جالب توجه بازی است.

تراکتورسازی در نیمه نخست موفق شد دو بر یک حریف زردپوش خود را شکست دهد. با این نتیجه تراکتور قهرمان لیگ برتر می شود.

کد خبر 2581551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha