۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۱:۴۴

حواشی بازی استقلال خوزستان- پیكان؛

استقلال خوزستان به پلی آف رفت/ پیكان سقوط كرد

استقلال خوزستان به پلی آف رفت/ پیكان سقوط كرد

اهواز - تیم فوتبال استقلال خوزستان با كسب تساوی خانگی در برابر پیكان تهران، باید برای بقا در لیگ برتر در دیدار پلی آف با مس كرمان دیدار كند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته آخر تیم های انتهای جدولی استقلال خوزستان و پیكان تهران در اهواز به مصاف هم رفتند كه در نهایت این بازی با تساوی یك بر یك به پایان رسید تا بعد از این بازی، پیكان باید سال آینده در لیگ دسته اول بازی كند و استقلال خوزستان برای بقا در لیگ برتر باید به مصاف مس كرمان در پلی آف برود.

* گل های این بازی را عبدالهادی خنیفر بازیكن تعویض استقلال خوزستان در نیمه در دقیقه ۷۴ وارد دروازه كرد درحالیكه در شهریار مغانلو در دقیقه ۸۶ گل تیم پیكان را به ثمر رساند.

* این بازی را محسن ترکی با کمک داور محمدرضا ابوالفضلی، مهدی الوندی قضاوت كرد و در این بازی به عباسیان و موسی کولی بالی از تیم استقلال خوزستان كارت زرد نشان داد تا یك بازی كم افت و خیز را قضاوت كرده باشد.

* استقلال خوزستان در این بازی با تركیب:پرویز کریمی، موسی کولی بالی، محمد طیبی، میثم دورقی، رضا کاردوست (۶۲ ابدام)، میثم مجیدی، مهدی مومنی، میثم بائو(۸۶ محسن بیات)، محمدرضا مهدوی، یزدان عباسیان (۵۷ خنیفر)، مهدی سید صالحی وارد میدان شد.

* پیکان تهران نیز با تركیب: سید مهدی رحمتی، ساموئل، سیاوش یزدانی، احمد جمشیدیان، سعید دقیقی، کلیچه، آندره، وحید حیدریه، محمد نصزتی، مرتضی آقا خان، حسین کریمی در برابر حریف صف آرایی كرد.

* به علت بازی پرسپولیس و استقلال تهران، وقتی بازی آغاز شد هوادارانی بسیار كمی از این بازی دیدن می كردند ولی رفته رفته بر تعداد آنها افزوده شد ولی با توجه به شرایط بسیار حساس استقلال خوزستان در این بازی و انتظار برای كسب نتیجه، بازهم شاهد استقبال خوبی از این بازی نبودیم.

* عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز با سری كاملا تراشیده در این بازی حضور یافته بود كه این مسئله در ورزشگاه الغدیر به خوبی خودنمایی می كرد.

* اکبر میثاقیان، سرمربی تیم مس کرمان که موفق شد تیم خود را به مرحله پلی آف برای صعود به لیگ برتر برساند و باید با یكی از تیم های لیگ برتری پیكار كند نیز برای دیدن بازی پیکان و استقلال خوزستان به اهواز آمده بود تا از نزدیک این بازی را زیرنظر داشته باشد.

* حضور مهدی رحمتی دروازه بان پیكان تهران با لباس قرمز از نكات جالب توجه این بازی بود زیرا این روزها شایعه رفتن وی به پرسپولیس در محافل ورزشی دهان به دهان می چرخد.

* در گل اول تیم استقلال خوزستان، مهدی مومنی به قلب دفاع پیکان زد و پس از یک-دو کردن با عبدالهادی خنیفر در موقعیت تک به تک با رحمتی قرار گرفت و با ضربه ای زمینی تور دروازه پیکان را به لرزه در آورد.

* برای به ثمر رسیدن گل تیم پیكان نیز ارسال بلند بازیکنان پیکان با دفع پرویز کریمی سنگربان استقلال همراه شد ولی توپ برگشتی با ضربه سر محکم شهریار مغالو به گوشه بالای سمت راست دروازه استقلال رفت تا اندوخته استقلال بر باد برود.

* استقلال  خوزستان تا رسیدن به گل، چهار بار توپ را به تیرک دروازه سید مهدی رحمتی کوبید اما این عبدالهادی خنیفر که بود تا با ورودش به زمین گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

* استقلال خوزستان با این نتیجه، با كسب چهار تساوی، ۱۵ تساوی، ۱۱ باخت، ۳۵ گل زده، ۴۶ خورده و ۲۷ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.

* پیكان تهران نیز با این تساوی در نهایت با چهار برد، ۱۴ تساوی، ۱۲ باخت، ۱۶ گل زده، ۲۹ گل خورده و ۲۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفت و سال آینده به همراه نفت مسجدسلیمان كه پیش از این سقوطش مسجل شده بود باید در لیگ دسته اول بازی كند.

کد خبر 2581570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha