۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۴۹

والیبال زیر ۲۳ آسیا- میانمار؛

ژاپن حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی شد

ژاپن حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی شد

با برگزاری مراسم قرعه کشی دور دوم رقابتهای والیبال قهرمانی زیر ۲۳ آسیا مشخص تیم ژاپن حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا برگزار شد و تیم کشورمان به عنوان تیم نخست گروه B باید در این مرحله به مصاف تیم ژاپن که تیم دوم گروه D شد برود. ژاپن در مرحله مقدماتی با نتایج مشابه سه بر یک قزاقستان و اندونزی را شکست داد و سه بر صفر از کره جنوبی شکست خورد.

تیم کشورمان در صورت پیروزی در این مسابقه در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار تیم‌های چین تایپه و هند مصاف می‌کند. مراحل یک چهارم نهایی دوشنبه ۲۸ اردیبهشت، نیمه نهایی سه شنبه ۲۹ اردیبهشت و فینال چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی این دوره از رقابتها به وقت تهران به شرح زیر است:
* میانمار - چین، ساعت 10:30
* کره جنوبی - تایلند، ساعت 12:30
* ایران - ژاپن، ساعت 14:30
* چین تایپه - هند، ساعت 16:30

برنامه دیدارهای تعیین تیم‌های نهم تا شانزدهم نیز به این شرح است:
* عربستان - فیلیپین
* اندونزی - ویتنام
* قطر - قزاقستان
* استرالیا - مالدیو

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در شهر نای پی داو میانمار در حال برگزاری است. رقابتهای گروه‌های A و B مرحله مقدماتی در سالن B و مسابقات گروه‌های C و D در سالن C مجموعه ورزشی وونا تیکدی برگزار شد و مسابقات تیم‌های راه یافته به جمع هشت تیم برتر مسابقات نیز در سالن B و تیم‌های نهم تا شانزدهم در سالن C این مجموعه ورزشی پیگیری خواهد شد.
دو تیم برتر این رقابتها به مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ ساله‌های جهان که از ۲ تا ۹ شهریور در شهر دبی امارات برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

کد خبر 2582110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha