۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۱۸

در شیراز انجام شد:

ساخت بازی رایانه ای «کلاه قرمزی، رویای شکلاتی»

ساخت بازی رایانه ای «کلاه قرمزی، رویای شکلاتی»

شیراز- ساخت بازی رایانه ای «کلاه قرمزی، رویای شکلاتی» توسط اعضای کانون فرهنگی مساجد فارس به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، کارشناس مرکز دیجیتال "توانا" شهر صدرا، گفت: تیم بازی سازی «خلاقان جوان» وابسته به دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس اقدام به ساخت این بازی کرده است.

مهدی زارعی با اشاره به اینکه پس از گذشت ۱۱ ماه کار این بازی ساخته و به بازار ارائه شد، اشاره کرد: این تیم متشکل از ۱۲ طراح، برنامه نویس و انیماتور است و در حال خاضر تولید این گروه در نسخه اندروید بر روی اپلیکیشن "بازار" منتشر شده است.

نسخه IOS این نرم افزار منتشر می شود

وی استقبال از این بازی را در بازار بازی های رایانه ای در رقابت با نمونه های خارجی مناسب دانست و تصریح کرد: در آینده نزدیک نسخه IOS این نرم افزار منتشر می شود.

کارشناس مرکز دیجیتال توانا ادامه داد: همکاری رسمی با مجموعه کلاه قرمزی و همچنین ضبط صدای صدا پیشگان عروسک ها در استودیو کلاه قرمزی را از جمله مواردی عنوان کرد که باعث موفقیت این بازی شد در این بازی از تمام کاراکترهای مجموعه کلاه قرمزی به جز «قوچی» استفاده شده و  امیدواریم در بروز رسانی های بعدی این کاراکتر نیز اضافه شود.

زارعی با اشاره به اینکه این بازی در ۴۸ ساعت اول انتشار جز پرفروش ترین بازیها بود، افزود: این بازی نمره چهار و پنج دهم را از پنج به خود اختصاص داده است.

این طراح نرم افزار با یادآوری این مطلب که این بازی در چهار فصل طراحی شده که هر فصل ۲۰ مرحله دارد و در مجموع دارای ۸۰ مرحله است، اظهار داشت: به روزرسانی فصول این بازی رایانه ای  در آینده نیز با توجه به استقبال مردمی اضافه می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 2582413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha