۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱

آیت الله میرعمادی مطرح کرد:

آزادسازی خرمشهر تحقق وعده الهی بود/ سرنوشت صدام در انتظار آل سعود

آزادسازی خرمشهر تحقق وعده الهی بود/ سرنوشت صدام در انتظار آل سعود

خرم آباد - نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: سوم خرداد روز غلبه قدرت معنوی بر قدرت مادی، فتح ارزش ها، فتح مبین و روز تحقق وعده الهی بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی صبح یکشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و بسیجیان در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) اظهار داشت: یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخی، سیاسی و نظامی ایران دوران دفاع مقدس است چرا که ایران در این دوران درخشش و بالندگی از خود نشان داده که برای همیشه در تاریخ ثبت و ضبط شده است.

وی عنوان کرد: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران یک جنگ معمولی نبود بلکه جنگ ابر قدرت های جهانی علیه کشوری بود که تازه انقلاب و نهضت کرده است.

دفاع مقدس، دفاع از ارزشها بود

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: چند صباحی از عمر انقلاب اسلامی نگذشته بود که صدام جنایتکار با حمایت ابرقدرت های جهانی به ایران اسلامی تجاوز کرده و بخش اعظمی از جنوب و غرب کشور را به اشغال خود درآورد.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه این انقلاب پویا در درون خود از یک توان و استعداد الهی برخوردار بوده است، تصریح کرد: این توان الهی سرنوشت جنگ را تغییر داده و ایران در برابر تمام ابرقدرت ها ایستادگی کرد.

وی افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به دنیا نشان دادند که سرنوشت جنگ در سلاح های مادی خلاصه نشده و سرنوشت جنگ را باید در سلاح های معنوی جستجو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه دفاع مقدس ما دفاع ارزش ها بوده است، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ما نشان دهنده شرف، عزت، کرامت، جهاد، شهادت، ایثار، فداکاری، معنویت و دیانت است.

سوم خرداد روز غلبه قدرت معنوی بر قدرت مادی

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه سلاح مردم ایران اسلحه خدایی و نصرت الهی بوده است، یادآور شد: در سال ۱۳۶۱ سرنوشت جنگ به شکل دیگری رقم خورد و دشمن تصور نمی کرد ایران بتواند در عملیات بیت المقدس که در چند محور و چند مرحله آغاز شده بود به این فتح بزرگ و مبین دست یابد.

وی عنوان کرد: سوم خرداد روز غلبه قدرت معنوی بر قدرت مادی، فتح ارزش ها، فتح مبین و روز تحقق وعده الهی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه فتح خرمشهر درس بزرگی به دشمن بود، ادامه داد: اتحاد، یکپارچگی و وحدت نیروهای مسلح با اخلاص ما سبب فتح خرمشهر و آزادی هزاران کیلومتر از میهن اسلامی شد.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه اخلاص و ایمان به خدای متعال سبب پیروزی رزمندگان ما شد، تصریح کرد: در کنار همه این ها نفس مسیحایی امام بزرگوار ما که فرمودند"خرمشهر باید آزاد شود" باعث شد که رزمندگان ما با اطاعت و ولایت پذیری به این ندا لبیک گفته و خرمشهر را آزاد کنند.

وی افزود: فتح خرمشهر توسط رزمندگان ایران اسلامی در گمان و مخیله دشمن نمی گنجید چراکه از چهار محور دچار مشکل بود و رودخانه اروند، کارون و ده ها مانع دیگر بر فتح خرمشهر وجود داشت.

در فتح خرمشهر دستان قدرت الهی به یاری رزمندگان آمد

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه دستان قدرت الهی به یاری رزمندگان ما آمد، خاطرنشان کرد: خرمشهر با فداکاری، ایثار و جان فشانی رزمندگان عزیز ما آزاد شد.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر آثار و نتایج فراوانی به دنبال داشت بیان داشت: مهمترین اثر فتح خرمشهر این بود که معادلات سیاسی و نظامی دشمن را به هم ریخت و دشمن تا مدت ها نمی توانست راجع به جنگ تصمیم بگیرد چراکه توان تصمیم گیری را از دشمن گرفته بود.

وی به پیام دیگر آزادسازی خرمشهر که امروز هم زنده است، اشاره کرد و گفت: فتح خرمشهر قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران و قدرت نیروهای مسلح ایران را نشان داد و این پیام در گوش متجاوزان، مستکبران و سلطه گران طنین انداز است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: اگر امریکا به طور دائم مسئله حمله نظامی را به عنوان گزینه مورد نظر خود روی میز نگه می دارد و نمی تواند اقدام کند به این دلیل است که بانگ الله اکبر فتح خرمشهر در گوش متجاوزان طنین انداخته است و هنوز سرخی سیلی ای که رزمندگان ما در فتح خرمشهر به دشمن و حامیانش زدند روی صورت آن ها باقی است.

نصرت و کمک الهی همیشه با ملت ایران است

آیت الله میرعمادی به توطئه جدید و جنگ های نیابتی در منطقه اشاره کرد و افزود: اگر آل سعود به نیابت از امریکا و رژیم صهیونیستی به کشور یمن حمله کرده و گروه های تکفیری در عراق و سوریه به نیابت از رژیم صهیونیستی با مقاومت اسلامی می جنگند، این ها باید تاریخ دفاع مقدس ما را مرور کنند و باید قدرت نیروهای مسلح ما را باور داشته باشند.

وی افزود: دشمنان ما بدانند همان رزمندگان و جوانانی که آن روز برای ایران اسلامی افتخار آفریدند امروز قوی تر و با آگاهی و بصیرت بالا در برابر هر تجاوزی ایستادگی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه نصرت و کمک الهی همیشه با ملت ایران است، خاطرنشان کرد: دشمنان ما به خوبی بر این مسئله واقفند که بسیجیان عزیز، عشایر قهرمان، سپاهیان دلاور، ارتشیان شجاع و غیور و نیروهای انتظامی سلحشور و خدوم ما با توان قوی در برابر آن ها ایستادگی می کنند و آن اخلاص و دعای خیر رهبری همچنان پابرجاست.

آیت الله میرعمادی بیان داشت: امروز به برکت فتح خرمشهر ما شاهدیم که ملت های دنیا به عظمت جمهوری اسلامی ایران پی بردند و مدافع جمهوری اسلامی ایران هستند.

اقدامات جاهلانه برخی دولتهای بیگانه پرست در منطقه

وی با بیان اینکه یک مشت دولت های بیگانه پرست، ابله و خوار تحت تاثیر سلطه جهانی امریکا قرار گرفتند، عنوان کرد: این کشورها اقدامات ناپخته و جاهلانه ای در منطقه انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: آل سعود باید بداند آنچه بر سر صدام و حسنی مبارک آمد برسرش خواهد آمد و امریکای جنایت کار بداند سرنوشتی جز سرنوشت شوروی سابق نخواهد داشت.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه عصر امروز عصر بیداری اسلامی است تصریح کرد: عصر امروز عصر نابودی ظالمان، مستکبران و طاغوتیان است و  خدا را شاکریم که با چشم خود ذلت صدام متکبر و حسنی نامبارک آن هم پشت میله های زندان و پاشیده شدن ابرقدرت شرق از هم را دیدیم.

وی افزود: نصرت و کمک الهی در انتظار ماست که ببینیم ابرقدرت غرب هم از هم پاشیده می شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: تمام کشورهای عربی چند روز نتوانستند در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کنند اما یک گروه مومن و انقلابی حزب الله توانست خواب راحت را از چشمان این رژیم غاصب بگیرد.

ایران اسلامی امروز یک دژ مستحکم نفوذ ناپذیر است

آیت الله میرعمادی به چهار اثر فتح مبین در قرآن اشاره کرد و یادآور شد: طبق قرآن اولین اثر فتح مبین است که خدای متعال تمام لغزش ها و کوتاهی های شما در گذشته و آینده را می بخشد.

وی به تمام کردن نعمت پس از فتح در قرآن اشاره کرد و گفت: اگر امام(ره) از میان ما رفت سایه یک رهبر شجاع، آگاه، دلیر، بابصیرت، مجتهد، باتقوا و عادل بر سر ماست و امروز که ۲۶ سال از رهبری فرزانه ایشان می گذرد این نعمت برهمه مردم تمام شده و مانند خورشید می درخشند و همه ما از این خورشید استفاده می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: خداوند در سایه فتح مبین ما را در صراط مستقیم نگه داشته و امروز که شرق و غرب در حال نابودی اند استقلال ما همچنان پابرجاست.

آیت الله میرعمادی یاری خداوند را چهارمین اثر فتح مبین دانست و تصریح کرد: امروز ایران اسلامی یک دژ مستحکم نفوذناپذیری است که هیچ قدرتی توان نفوذ به آن را ندارد.

وی در پایان افزود: امروز اراده جمهوری اسلامی ایران بر تمام اراده های مادی غلبه پیدا کرده است که نمونه آن مذاکره هسته ای است که اراده جمهوری اسلامی ایران بر اراده شش قدرت جهانی در حال غلبه پیدا کردن است که این همان نصرت الهی است.

کد خبر 2758913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha