۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷

عضو كميسيون عمران مجلس:

ایده وقفهای مشارکتی اوقاف قابل تحسین است

ایده وقفهای مشارکتی اوقاف قابل تحسین است

عضو كميسيون عمران مجلس گفت: ایده وقف های مشارکتی قابل تحسین است زیرا در این زمینه از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه اقدام خوبی نظیر ساخت بیمارستان تخصصی سرطان در شهر ری صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس فلاحي باباجان، عضو كميسيون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت وقف در جامعه گفت: وقف از افتخارات دين اسلام است و به طور غيرمستقيم در قرآن و به طور مستقيم در سيره‏ پيامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) به آن توجه فراوان شده است.

وی با بیان اینکه قرآن کریم و روایات و احادیث در توسعه‏ فرهنگ وقف در جامعه‏ اسلامي تأثير محتوايي و موضوعي داشته است، اظهار کرد: همچنين رفتار و شيوه‏ پيامبر(ص) و ائمه معصومين(ع) در رواج و گسترش وقف از اهميت ويژه ‏اي برخوردار است.

فلاحي با اشاره به اینکه ایده وقفهای مشارکتی قابل تحسین است، تصریح کرد: در این زمینه از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اقدام خوبی نظیر ساخت بیمارستان تخصصی سرطان در شهرری صورت گرفته است.

عضو كميسيون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر رواج وقفهای مشارکتی در جامعه، افزود: باید تلاش شود، نیازهای جامعه به افراد معرفی شود تا نیتها بروز و مورد نیاز مردم باشد.

فلاحي باباجان با اشاره به تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی براساس فرمایش رهبر انقلاب، اظهار کرد: برگزاری برنامه های مختلف از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تحسین برانگیز است.

کد خبر 2760065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha