۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۵۲

چنگایی مطرح کرد:

۱۵۰۰ اثر به هشتمین جشنواره مطبوعات غرب کشور ارسال شد

۱۵۰۰ اثر به هشتمین جشنواره مطبوعات غرب کشور ارسال شد

خرم آباد - رئیس خانه مطبوعات استان لرستان گفت: حدود هزار و ۵۰۰ اثر به هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاریهای غرب کشور ارسال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله چنگایی ظهر چهارشنبه در اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور که در لرستان برگزار شد اظهار داشت: حدود هزار و ۵۰۰ اثر از استان های شرکت کننده در این جشنواره در قالب ۱۲ بخش به دبیرخانه ارسال شد.

وی افزود: ۲۷۰ نفر از لرستان، ۶۲ نفر از همدان، ۵۵ نفر از ایلام، ۵۲ نفر از کردستان و ۴۱ نفر از کرمانشاه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

رئیس خانه مطبوعات استان لرستان با اشاره به اینکه هدف اصلی از برگزاری این جشنواره ایجاد فضای همدلی و هم گرایی بین رسانه های غرب کشور بود بیان کرد: استان های غرب کشور جزو محروم ترین استان های کشور محسوب شده و این در حالی است که دارای ظرفیت ها و پتانسیل های فراوان هستند.

چنگایی عنوان کرد: اگر بتوانیم این فرصت همدلی به وجود آمده را به فرصت همگرایی تبدیل کنیم و از ثروت های استان های غرب کشور به خوبی استفاده کنیم می توانیم به پیشرفت و تعالی برسیم.

وی با بیان اینکه درد استان های غرب کشور دردی مشترک است بیان داشت: ما دارای وجوه مشترکی هستیم که از این موضوع می توانیم به عنوان فرصتی برای هم اندیشی و هم افزایی در زمینه های مختلف استفاده کنیم شاید بتوانیم به توسعه پایدار در منطقه دست یابیم.

کد خبر 2762295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha