۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۰۳

کامکار اعلام کرد:

قیمت اقلام پرمصرف در ماه رمضان افزایش نمی یابد/برخورد با متخلفان

قیمت اقلام پرمصرف در ماه رمضان افزایش نمی یابد/برخورد با متخلفان

کرج - معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز از عدم افزایش قیمت اقلام مصرفی مردم در ماه رمضان خبر داد و گفت: باید میزان تعیین شده اقلام مصرفی جوابگوی نیاز مردم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد تنظیم بازار پیش از ظهر امروز با حضور معاون برنامه ریزی استانداری البرز و جمعی از مدیران دستگاه ها در سالن شهدای استانداری البرز برگزار شد.

در این جلسه سهمیه اقلام مصرفی مردم مانند گوشت قرمز و مرغ در ماه مبارک رمضان بررسی و مصوب شد.

عباداله کامکار معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری در این جلسه اظهار کرد: در ستاد تنظیم بازار میزان مصرفی اقلام شهروندان در ماه مبارک رمضان باید به درستی بررسی شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید میزان تعیین شده اقلام مصرفی جوابگوی نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان باشد، گفت: با متخلفان و گرانفروشان برخورد قانونی می شود.

این مسئول از عدم افزایش قیمت اقلام یاد شده در ماه رمضان خبر داد و گفت: مقایسه قیمت ها بر اساس قیمت های تعیین شده در ستاد تنطیم بازار مرکزی کشور است.

در ادامه جلسه مدیرکل جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به طرح ضیافت گفت: برای اجرای طرح ضیافت هر ساله برنامه ریزی های مدونی انجام می شود چون تقاضای مردم برای مصرف  اقلامی مانند گوشت قرمز، مرغ، برنج، روغن افزایش می یابد.

سید مجید موسوی سهمیه گوشت قرمز در سال گذشته را ۳۶۰ تن اعلام کرد و گفت: از این میزان ۱۲۰ تن توزیع شد. سهمیه گوشت قرمز در سال جدید ۲۵۰ تن پیش بینی شده است.

برپایی نمایشگاه های تهیه اقلام مصرفی ماه رمضان

وی سهمیه مرغ در سال گذشته را یکهزار و ۸۰ تن اعلام کرد و گفت: از این میزان ۴۰۰ تن در میان مردم توزیع شد و سهمیه سال جدید یک هزار تن پیش بینی می شود.

مدیرکل جهادکشاورزی البرز در ادامه سهمیه برنج سال گذشته استان در ماه رمضان را یکهزار و ۸۰ تن اعلام کرد و گفت: از این میزان ۵۰۰ تن توزیع شد و سهمیه سال جاری یکهزار تن پیش بینی شده است.

موسوی سهمیه شکر سال گذشته را یکهزار و ۸۰۰ تن اعلام کرد و گفت: از این میزان ۳۲۰ تن توزیع شد و سهمیه سال جاری برای توزیع شکر یکهزار تن پیش بینی می شود.

این مسئول در ادامه سهمیه خرما و روغن را در سال گذشته به ترتیب ۳۵۰ و ۳۰۰ تن اعلام کرد و گفت: در سال گذشته ۵۰ تن خرما توزیع شد و سهمیه امسال ۲۰۰ تن اعلام شده است. همچنین کل سهمیه روغن در بازار توزیع شد و برای سال جاری نیز ۳۰۰ تن روغن توزیع خواهد شد.

مدیرکل جهادکشاورزی البرز از برگزاری نمایشگاه در استان خبر داد و افزود: در بسیاری از مناطق شهرستان کرج مانند میدان امام خمینی، پارکینگ شهرداری منطقه ۶ نمایشگاه های تهیه اقلام مصرفی ماه رمضان برگزار می شود.

موسوی در پایان گفت: سهمیه های اعلام شده برای اقلام مصرفی مردم در ماه مبارک رمضان در جلسه ستاد بازار مصوب شده است.

کد خبر 2766986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha