۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰:۱۷

بیست و ششمین دوره لیگ جهانی؛

سیدعباسی: بازی با آمریکا قدرت والیبال ایران نبود/ زود قضاوت نکنیم

سیدعباسی: بازی با آمریکا قدرت والیبال ایران نبود/ زود قضاوت نکنیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با بیان اینکه تیم ملی ایران در دو دوره قبل لیگ جهانی شروع خوبی نداشت، گفت: والیبال ایران آن چیزی نیست که در آمریکا دیدیم.

جهانگیر سیدعباسی در گفتگو با خیرنگار مهر، درباره دو بازی ایران برابر آمریکا در لیگ جهانی والیبال عنوان کرد: بازیهای اول در این دوره واقعا سخت بود. هم حریف سرسختی داشتیم و هم اینکه در بازی نخست باید به مصاف قهرمان دوره قبل می رفتیم که کار دشواری بود. از طرفی اختلاف ساعت زیاد ایران و آمریکا هم کار را سخت تر کرده بود. نمی توان با این دو بازی درباره تیم ملی نتیجه گیری کرد. باید صبر کنیم و زود قضاوت نکنیم. من مطمئن هستم که تیم ملی بازیهای بهتری را به نمایش خواهد گذاشت.

وی با امیدواری نسبت به برگزاری دیدارهای برگشت در تهران بیان کرد: من به بازیهای برگشت خیلی امیدوار هستم و شانس بیشتری را برای تیم ملی قائلم. ما در دو دوره قبلی لیگ جهانی هم شروع خوبی نداشتیم ولی هر چه از مسابقات گذشت شرایط بهتری پیدا کردیم.

این مربی در خصوص دیدارهای پیش روی تیم ملی برابر لهستان گفت: لهستان در دو بازی اول خود برابر روسیه ۵ امتیاز گرفت. بازی برابر این تیم همه خیلی سخت است چرا که این تیم هم مثل روسیه فیزیکی است. نمی توان از حالا پیش بینی کرد. با وجود اینکه شانس صعود ما کم است اما باید بگویم در کل تیم ملی ایران قابلیت صعود از این گروه را دارد.

سیدعباسی در این باره گفت: من بازی روسیه را دیدم و این تیم مثل سالهای قبل نبود. البته این تیم سعی کرده در دور رفت از بازیکنان جوان و ذخیره استفاده کند و تیم تغییر یافته‌ای را به میدان بفرستد. به نظرم ما حتی می توانیم لهستان را شکست دهیم.

وی درباره مشکل اصلی تیم ملی ایران در این مسابقات عنوان کرد: تیم آمریکا آنقدر خوب سرویس زد که ما را در امتیاز ۸ گیر انداخت. دریافت‌های اول ما خوب نبود و اشتباهات‌مان هم از حد معمول بیشتر شد اما این تمام توان تیم ایران نیست و باید تاکید کنم والیبال ایران آن چیزی نیست که در آمریکا دیدیم.

تیم ملی والیبال ایران در هفته چهارم لیگ جهانی ساعت ۲۲:۵۵ روز جمعه ۱۵ اردیبهشت در زمین لهستان به مصاف این تیم می‌رود.

کد خبر 2767184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha