۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۴۶

بیست و ششمین دوره لیگ جهانی؛

تیم ملی والیبال ایران فردا راهی روسیه می‌شود

تیم ملی والیبال ایران فردا راهی روسیه می‌شود

تیم ملی والیبال ایران روز دوشنبه برای برگزاری دو مسابقه با روسیه قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن و لیگ جهانی ۲۰۱۵ راهی کازان روسیه می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی ایران در هفته پنجم لیگ جهانی والیبال باید به مصاف روسیه قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن برود. تیم کشورمان که در چهار دیدار نخست خود دو بار در خاک آمریکا و دو دیدار هم در زمین لهستان برگزار کرد و با چهار باخت متوالی و کسب یک امتیاز آماده برگزاری دیدارهای پایانی دور رفت است باید در زمین روسیه دو مسابقه دیگر را برگزار کند.

کاروان تیم ملی والیبال ایران با ۱۴ بازیکن ساعت ۸ صبح فردا از هتل مرکوری چنستوهوا کشور لهستان راهی ورشو می‌شود و سپس از آنجا ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه راهی مسکو خواهد شد. ملی پوشان کشورمان ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه از مسکو راهی کازان روسیه می‌شوند تا در مدت حضور خود در هتل برج کورستون شهر کازان روسیه مستقر شوند.

تیم ملی والیبال ایران روزهای شنبه و یکشنبه ۲۳ و ۲۴ خردادماه در سالن سی وی سنت پترزبورگ کازان به مصاف قهرمان المپیک لندن می‌رود. نمایندگان ایران بعد از دو مسابقه با روسیه به تهران باز خواهند گشت تا در شش مسابقه خانگی به مصاف حریفان خود بروند.

سامان فائزی که با مصدومیت مچ پا روبرو شد از لهستان راهی ایران خواهد شد تا درمان و تمرینات خود را در تهران پیگیری کند.

کد خبر 2769926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha