۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۴۰

بیست و ششمین دوره لیگ جهانی؛

برد ایران در ست دوم مقابل روسیه/ بازگشت شاگردان کواچ

برد ایران در ست دوم مقابل روسیه/ بازگشت شاگردان کواچ

تیم ملی والیبال ایران با ارایه یک بازی خوب در ست دوم مقابل روسیه به برتری دست یافت تا دو تیم در مجموع برابر شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی والیبال روسیه و ایران از ساعت ۱۹:۴۰ امروز شنبه نخستین بازی خود را در چارچوب هفته پنجم رقابتهای گروه B لیگ جهانی در شهر کازان آغاز کرده‌اند که ست دوم این بازی را تیم ایران با حساب ۲۵ بر ۱۶ برنده شد تا کار را به تساوی بکشاند.

تیم ایران که از اواسط ست نخست در دریافت اول دچار مشکل شده بود و امتیازات متوالی را به روسیه واگذار کرد در شروع ست دوم زدن سرویس‌های هدفمند را در دستور کار قرار داد و همین عامل برتری تیم کشورمان را در ابتدای این ست به دنبال داشت. ایران ۷ بر ۳ از میزبان پیشی گرفته بود که باعث شد سرمربی روسیه تقاضای تایم اوت کند. وقت اول این ست را ایران ۸ بر ۴ پیش افتاد.

در بازگشت به زمین سعید معروف سرویس‌های موجی خود را به دستان اسپریدونوف، هم تیمی خود در زنیت کازان زد و زمینه های کسب چندین امتیاز متوالی را فراهم کرد تا جایی که ایران ۱۲ بر ۵ پیش افتاد و در ادامه وقت دوم را ۱۶ بر ۸ به نام خود ثبت کرد. تیم ایران که در دفاع روی تور و دریافت کاملا بهتر از ست نخست کار می کرد ابتکار عمل را در اختیار داشت و در نهایت با درخشش معروف و عبادی‌پور ست دوم را ۲۵ بر ۱۶ برنده شد.

کد خبر 2777980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha