۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۱۴

بیست و ششمین دوره لیگ جهانی؛

کواچ: با سبکی کلاسیک بازی کردیم/ باید از سرویس‌ها امتیاز بگیریم

کواچ: با سبکی کلاسیک بازی کردیم/ باید از سرویس‌ها امتیاز بگیریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل روسیه گفت: ایران با سبکی کلاسیک برابر روسیه بازی کرد و به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسلوبودان کواچ در پایان دیدار نخست تیم‌های ملی والیبال روسیه و ایران در هفته پنجم لیگ جهانی خاطرنشان کرد: ایران در مسابقه با روسیه با سبکی کلاسیک و بسیار خوب بازی کرد.

وی با بیان اینکه تغییراتی را که بعد از ست اول در زمین پیاده کردیم، موجب شد تا به بازی برگردیم، افزود: ما به خوبی از نقاط ضعف تیم ملی والیبال روسیه آگاه بودیم. در حال حاضر سعی می‌کنیم بیشترین امتیاز را از سرویس بگیریم. در این بازی سعی کردیم سد دفاعی قوی‌تری بسازیم و بر حملات آشیف که ما را با مشکل روبرو می‌ساخت، فائق آمدیم.

سرمربی تیم کشورمان تصریح کرد: دریافت‌های میرزاجانپور و میلاد عبادی‌پور در این مسابقه بسیار خوب بود. معروف هم خیلی خوب ظاهر شد. می‌توانم بگویم که از عملکرد روسیه نهایت بهره را در این مسابقه برده‌ایم.

کواچ تاکید کرد: بازی با روسیه تنها شانس ما برای کسب امتیاز در خارج از خانه است و برای رسیدن به فینال باید بیشتر تلاش کنیم.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه هفته پنجم لیگ جهانی موفق به شکست ۳ بر یک روسیه شد و ساعت ۱۹:۴۰ روز یکشنبه نیز در دومین مسابقه به مصاف این تیم می‌رود.

کد خبر 2778033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha