۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۳۴

با حضور رئیس جهاد دانشگاهی کشور؛

فاز دوم مرکز خدمات تخصصی جهاد دانشگاهی استان سمنان افتتاح شد

فاز دوم مرکز خدمات تخصصی جهاد دانشگاهی استان سمنان افتتاح شد

سمنان - فاز دوم مرکز خدمات تخصصی زمین شناسی و معدن جهاد دانشگاهی استان سمنان با حضور رئیس جهاد دانشگاهی کشور و معاون آموزشی و پژوهشی پژوهشگاه رویان و دیگر مسئولان استانی به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حمید رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی که به همراه دکتر شاهوردی معاون آموزشی و پژوهشی پژوهشگاه رویان از صبح یکشنبه به استان سمنان سفر کرده است پس از ورود به سمنان در یادمان شهدای گمنام سمنان و شهدای هشت سال دفاع مقدس حضور یافت و با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ ایشان ادای احترام کرد.

وی در این مراسم بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: به بركت خون شهيدان و تلاش رزمندگان است كه امروز ما در امنيت و آرامش كامل چشم به آينده دوخته ایم.

طیبی همچنین از بخش های مختلف جهاد دانشگاهی سمنان بازدید و فاز دوم مرکز خدمات تخصصی زمین شناسی و معدن این نهاد را افتتاح کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان نیز در خلال آیین فاز دوم مرکز خدمات تخصصی زمین شناسی و معدن این نهاد ضمن بیان اینکه این مرکز با اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیون ریال معادن ۵۰۰ میلیون تومان تجهیز و به بهره برداری رسیده است، افزود: فاز نخست این مرکز در حوزه گچ، شن، ماسه، بتون و... به ارایه خدمات می پرداخت.

حسن رهایی تصریح کرد: این فاز زمینه ارایه خدمات تکمیلی در حوزه های تخصصی زمین شناسی و معدن  را فراهم کرده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: با راه اندازی این مرکز زمینه فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی دانشجویی نیز فراهم شده است.

رهایی ضمن قدردانی از همکاری های اداره کل استاندارد استان سمنان در راه اندازی این مرکز، خاطر نشان کرد: علاوه بر انتخاب این مرکز به عنوان آزمایشگاه همکار استاندارد استان با هماهنگی هایی که صورت گرفته این مرکز به عنوان آزمایشگاه امین آموزش و پژوهش استانداری نیز انتخاب شده است.

 طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور که به منظور دیدار با نماینده ولی فقیه و همچنین استاندار و پیگیری ساخت شعبه استانی پژوهشکده علوم سلولی- مولکولی(رویان) و پروژه های مرتبط با جها د دانشگاهی، در سمنان حضور یافته است، درجلسه شورای اداری استان سمنان که با حضور دکتر الهام امین زاده معاون رییس جمهوری برگزار می شود سخنرانی خواهد کرد.

افتتاح دو طرح عمرانی در جهاد دانشگاهی استان سمنان و نشست خبری با رسانه ها از دیگر برنامه های سفر یک روزه دکتر حمیدرضا طیبی خواهد بود.

کد خبر 2778533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha